اخبار داغ

واکنش تامین اجتماعی استان زنجان به یک خبر:

رانندگانی که حق بیمه آن‌ها تا قبل از شهریور ۹۷ بوده از کمک دولت بهره‌مند هستند

رانندگانی که حق بیمه آن‌ها تا قبل از شهریور ۹۷ بوده از کمک دولت بهره‌مند هستند
مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: آن دسته از رانندگان تاکسی و وانت‌تلفنی که تا پایان شهریورماه 97 حق بیمه رانندگان واریز نموده و اسامی آن‌ها در سامانه رانندگان ثبت شده، می‌توانند با استفاده از کمک دولت و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با نرخ 13.5% نسبت به واریز حق بیمه خود اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در پاسخ به مصاحبه رئیس اتحادیه صنف حمل‌ونقل درون‌شهری شهرستان زنجان مبنی بر عدم جذب رانندگان جدید درون‌شهری، اظهار داشت: با استناد به آخرین دستورالعملی که به استان واصل گردیده، رانندگانی که لغایت پایان شهریورماه 97 حق بیمه رانندگان واریز نموده و اسامی آن‌ها در سامانه رانندگان ثبت شده، می توانند با استفاده از کمک دولت و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با نرخ 13.5% نسبت به واریز حق بیمه خود اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: رانندگانی که تاکنون حق بیمه پرداخت ننموده و اسامی آن‌ها نیز در سامانه ستاد هدفمندی یارانه‌ها (رانندگان درون‌شهری) ثبت نگردیده و متقاضی بیمه رانندگان هستند، می‌توانند با نرخ 27% بدون کمک دولت و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از مزایای بیمه رانندگان بهره‌مند شوند.

,

علیاری افزود: پرداخت هرگونه حق بیمه و یا ارسال لیست بیمه با نرخ 13.5% که به صورت انفرادی و یا توسط شرکت‌های تعاونی کارگزار تادیه می‌شود، منوط به تایید و پذیرش سازمان هدفمندی یارانه‌ها می‌باشد.

,

به گزارش موج رسا؛ مجتبی عبدلی، رئیس اتحادیه صنف حمل‌ونقل درون‌شهری شهرستان زنجان، پیشتر در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ گفت: رانندگان جدید وانت‌بارها و تاکسی‌تلفنی‌ها برای پوشش بیمه تامین اجتماعی باید در سامانه‌ای ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها تایید شود که متاسفانه این سامانه از 3 سال گذشته تاکنون بسته است.

,

وی اظهار داشت: رانندگان جدید وانت‌بارها و تاکسی‌تلفنی‌ها که متقاضی قرار گرفتن تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند باید در سامانه‌ای ثبت‌نام کرده و مشخصات آن‌ها تایید شود که این سامانه از 3 سال گذشته تاکنون بسته بوده و ثبت‌نام راننده جدید را قبول نمی‌کند.

,

عبدلی خاطرنشان کرد: این مسدودی، سراسری بوده و ارتباطی به استان یا شهرستان زنجان ندارد.

,

رئیس اتحادیه صنف حمل‌ونقل درون‌شهری شهرستان زنجان با بیان اینکه رانندگانی که قبل از مدت مذکور از طریق هر یک از صنف‌های وانت‌بار و تاکسی‌تلفنی بیمه شده بودند، بیمه آن‌ها کماکان برقرار است، افزود: پوشش بیمه تامین اجتماعی این دسته از رانندگان فعلاً ادامه دارد و برقرار است اما متاسفانه سامانه، ثبت‌نام راننده جدید را قبول نمی‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه