اخبار داغ

نشست مجازی توسعه همکاری ورزشی بین معاونت ورزش قهرمانی و آکادمی ورزشی بلگراد؛

تاکید روسای فدراسیون‌های شنا، شیرجه و واترپلو، والیبال و تکواندوی دو کشور صربستان و ایران بر همکاری دو طرفه

تاکید روسای فدراسیون‌های شنا، شیرجه و واترپلو، والیبال و تکواندوی دو کشور صربستان و ایران بر همکاری دو طرفه
روسای فدراسیون های شنا، شیرجه و وانرپلو، والیبال و تکواندوی دو کشور صربستان و ایران نسبت به همکاری های دو طرفه در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی این رشته ها تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست مجازی توسعه همکاری های ورزشی بین معاونت توسعه ورزش قهرمانی جمهوری اسلامی ایران و آکادمی ورزشی بلگراد وزارت ورزش جمهوری صربستان عصر امروز با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه وررش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روسای فدراسیون های شنا، شیرجه و واترپلو، والیبال و تکواندوی از دو کشور که همکاری های نزدیکی با هم دارند، در این نشست حضور داشتند.

,
رییس فدراسیون تکواندوی صربستان آغاز همکاری های دو کشور صربستان و ایران را از سال ٢٠٠٥ میلادی عنوان و تصریح کرد: ایران در زمینه تکواندو تجربیات ارزشمندی را که به ارمغان آورده بود در اختیار ما گذاشتند که قطعا این همکاری مستمر خواهد بود.
,
 
,
پولادگر ریس فدراسیون تکواندو هم با اشاره به تعامل های سازنده دو کشور در زمینه تکواندو گفت: دانش تکواندو را سخاوتمندانه در اختیار همه کشورهایی که خواهان این همکاری بوده اند، گذاشته ایم و اعتقاد داریم که ورزش بهترین بهانه برای تعمیق دوستی ها و روابط در همه زمینه ها داشته است.
,
 
,
گاییچ ریس فدراسیون والیبال صربستان نیز از همکاری با ایران در سال های گذشته ابراز رضایت و خرسندی کرد و ایران و صربستان را دارای مردمی مبارز و با احساس و عواطف دانست و از اعزام مربیان و مدرسان والیبال بانوان صربستان به ایران در آینده نزدیک خبر داد.
,
 
,
محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران هم نقش صربستان در مسیر توسعه و پیشرفت والیبال ایران را مهم ارزیابی کرد و توضیح داد: بسیاری از اهالی والیبال صربستان نقش مهمی در پیشرفت والیبال ایران داشتند و اکنون نیز که یکی از استراتژی های ما توسعه والیبال بانوان است از حضور مربیان و مدرسان والیبال بانوان صربستان در ایران استقبال مَی کنیم.
,
 
,
رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران از همکاری و هم افزایی دو کشور به نیکی نام برد و از ألکساندرچلیچ مربی صربستانی تیم ملی واترپلو که نقش مهم در مقام سومی و مدال برنز ایران در بازی های آسیایی ٢٠١٨ بعد از ٤٤ سال داشت به عنوان یکی از چهره های موفق ورزش کشورمان نام برد و ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها ادامه یابد و منجر به موفقیت های ورزش دو کشور شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه