اخبار داغ

لیگ برتر والیبال بانوان| آخرین تلاش مدعیان برای رفتن روی سکو/ سایپا یک برد تا جام

لیگ برتر والیبال بانوان| آخرین تلاش مدعیان برای رفتن روی سکو/ سایپا یک برد تا جام
هفته پایانی مرحله نهایی لیگ برتر بانوان، روزهای سه‌شنبه و پنج‌شنبه هفتم و نهم بهمن‌ماه با برگزاری چهار دیدار پیگیری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پایانی مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از فردا (سه‌شنبه) با برگزاری دو دیدار در سالن فدراسیون آغاز خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مرحله از لیگ برتر بانوان، تیم‌های سایپا، شهرداری قزوین، پیکان و ذوب‌آهن برای کسب مقام‌های اول تا چهارم به صورت دوره‌ای به مصاف یکدیگر می‌روند و پنج‌شنبه نهم بهمن ماه با برگزاری 2 دیدار پایانی، جایگاه نهایی تیم‌ها بر اساس جدول این گروه مشخص خواهد شد.

,

در اولین بازی این هفته، سایپا میزبان شهرداری قزوین خواهد بود. شاگردان مریم هاشمی تا کنون هر 4 بازی خود را در مرحله نهایی با برد، کسب 12 امتیاز و صدرنشینی در لیگ پشت سرگذاشته‌اند و حالا بخت اول قهرمانی در لیگ برتر سال 99 محسوب می‌شوند. نارنجی‌پوشان برای ایستادن روی سکوی قهرمانی، فقط و فقط یک امتیاز نیاز دارند و حتی اگر 2 دیدار باقی مانده خود را نیز با باخت پشت سر بگذارند اما یک امتیاز کسب کنند، قهرمانی این تیم قطعی است. در سمت مقابل، شاگردان اکرم قهرمانی در تیم شهرداری قزوین تا کنون موفق به ثبت پیروزی در مرحله نهایی نشده‌اند و در بازی فردا تلاش خواهند کردند که طلسم‌شکنی کنند.

,

دومین دیدار فردا، بین دو تیم ذوب‌آهن و پیکان برگزار خواهد شد؛ دو تیمی‌ که با شرایط مشابه، یکدیگر را در جدول تعقیب می‌کنند و به دنبال کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ هستند. اصفهانی‌ها با 6 دوره قهرمانی، پرافتخارترین تیم شرکت‌کننده در این مسابقات هستند. آن‌ها در شرایطی از خودروسازان میزبانی می‌کنند که تا اینجای کار، تنها 2 برد و 6 امتیاز کسب کرده‌اند و در رتبه دوم جدول قرار دارند. شاگردان فریبا صادقی حتی اگر در 2 بازی باقی‌مانده خود به پیروزی برسند، باز هم بعید به نظر می‌رسد بتوانند شانسی برای کسب هفتمین عنوان قهرمانی داشته باشند؛ مگر این که اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ دهد و سایپا نتواند به تک امتیاز مورد نیازش برای قهرمانی برسد. در سوی دیگر، شاگردان میترا شعبانیان در تیم پیکان که همچون ذوب‌آهن 2 برد و 6 امتیاز در کارنامه دارند و در رده سوم جدول قراردارند، در دیدارهای باقی‌مانده تلاش خواهند کرد با کسب 2 پیروزی متوالی، رقابت نزدیک و تنگاتنگی با ذوب‌آهن برای کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ داشته باشند.

,

هفته نخست متمرکز مرحله نهایی لیگ برتر بانوان، 16 و 18 دی‌ماه با چهار دیدار برگزار شد و هفته دوم هم روزهای شنبه و دوشنبه 27 و 29 دی‌ماه پیگیری شد.

,

برنامه و اسامی داوران و ناظران هفته پایانی مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان به قرار زیر است:

,

 

,

سه‌شنبه 7 بهمن‌

,

ساعت 14:30 : سایپا – شهرداری قزوین

, ساعت 14:30 : سایپا – شهرداری قزوین,

داور اول: زینب حقی، داور دوم: هدیه صابری، ناظر داوری: اکرم ابوالقاسم، ناظر فنی: اکرم ابن‌یمین

,

ساعت 17:30: ذوب‌آهن – پیکان

, ساعت 17:30: ذوب‌آهن – پیکان,

داور اول: زهرا شیری، داور دوم: حوریه رضا‌زاده، ناظر داوری: شهناز برادران مهاجری، ناظر فنی: لیلی توکلی

,

 

,

پنج‌شنبه 9 بهمن‌

,

ساعت 12: ذوب‌آهن – شهرداری قزوین

, ساعت 12: ذوب‌آهن – شهرداری قزوین,

داور اول: ماندانا مطیعی، داور دوم: حوریه رضا‌زاده، ناظر داوری: طوبی بهپوری، ناظر فنی: لیلی توکلی

,

ساعت 15: پیکان – سایپا

, ساعت 15: پیکان – سایپا,

داور اول: نرگس افشین، داور دوم: فرحناز قوی‌دل، ناظر داوری: پریچهر غفاری، ناظر فنی: اکرم ابن‌یمین

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه