اخبار داغ

ماشین‌سازی صفر - فولاد1/ صنعت نفت 1 - سپاهان 1

لیگ برتر فوتبال| پایان ناکامی‌های نکونام در فولاد/ سپاهان فاتح دربی زردها!

لیگ برتر فوتبال| پایان ناکامی‌های نکونام در فولاد/ سپاهان فاتح دربی زردها!
دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد با پیروزی خوزستانی‌ها پایان یافت و سپاهان برابر صنعت نفت آبادان یک پیروزی شیرین را کسب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روز پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد از ساعت 15 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

میزبان تبریزی در روزهای اخیر شرایط خوبی نداشته و با نمایش‌های سینوسی و بی‌ثبات، رتبه‌های پایینی جدول را به خود می‌بیند. ماشین‌سازان که هنوز رنگ پیروزی را ندیده‌اند، بازی سختی مقابل فولادی داشتند که خود را برای تکرار نمایش سال گذشته آماده می‌کند.

,

البته که شاگردان جواد نکونام هم روزهای خوبی را در لیگ بیستم تجربه نکرده‌اند اما 3 هفته عدم پیروزی در لیگ بیستم، موقعیت خوبی بود تا مقابل تبریزی‌ها به روند خوب برگردند. گلزنی دقایق ابتدایی پاتوسی نقطه شروعی بود تا جواد نکونام به هفته‌های آتی امیدوار باشد.

,

ماشین‌سازی صفر
گل: -

, ماشین‌سازی صفر,
,

فولاد 1
گل: آیاندا پاتوسی (5)

, فولاد 1,
,

طلایی‌های اصفهانی با توجه به شکست عجیب تیم استقلال مقابل سایپا، امیدهای خود را برای حضور در جمع تیم‌های بالای جدول افزون دیدند اما برای رسیدن به این مهم مقابل خود صنعت نفتی را می‌دیدند که از معدود تیم‌های خوب لیگ بیستم بوده و عملکرد خوبی را تجربه کرده.

,

سپاهان خیلی زود به گل رسید و با برتری به رختکن رفت. صنعت نفت که نمی خواست در خانه بازنده باشد نیمه دوم جلو کشید و سرانجام موفق شد تا دروازه میهمان را باز کند اما این پایان کار نبود و سپاهان با حملات دقایق پایانی به گل رسید تا در یک بازی دشوار در آبادان 3 امتیاز حساس را به حساب خود واریز کند.

,

صنعت نفت آبادان 1
گل: احمد شریعت زاده (70)

سپاهان 2
گل: سجاد شهباززاده (6) و محمدرضا مهدی زاده (88)

, صنعت نفت آبادان 1,
,
,
, سپاهان 2,
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه