اخبار داغ

سرمربیان تیم‌های صنعت‌نفت و سپاهان چه گفتند؟

پورموسوی: به تجربه سپاهان باختیم/ نویدکیا: وقت‌کشی کار تیم‌های جهان‌سومی است

پورموسوی: به تجربه سپاهان باختیم/ نویدکیا: وقت‌کشی کار تیم‌های جهان‌سومی است
سرمربیان دو تیم صنعت نفت و سپاهان‌ پس از دیدارشان به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیروس پورموسوی بعد از شکست 2 بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با تمام وجودشان بازی کردند. همه دیدند چقدر شناور و خوب بازی کردیم ولی این بازی با نتیجه همراه نشد متاسفانه ما به تجربه سپاهان باختیم. به مساوی هم راضی نبودیم و به دنبال برد بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
پورموسوی بعد از بیان این جملات نشست را ترک کرد و سوالی از سرمربی پرسیده نشده است.
,
 
,
محرم نوید کیا بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهار داشت: دو نکته را دلم می‌خواهد اول صحبت‌هایم بگویم. از حمایت‌های مدیران باشگاه ممنونم، دلم می‌خواهد مثل سال‌های گذشته از تیم حمایت کنند تا بتوانیم راهمان را بهتر جلو برویم.
,
وی افزود: قبل از بازی هواداران خیلی خوب نفت را دیدم که خیلی محبت داشتند و تیم ما را هم تشویق کردند و دوست داشتم از آنها تشکر کنم. بهترین موقع بازی و در اوایل بازی گل زدیم و بعد از آن کار دفاعی را خوب انجام دادیم. معتقدم دفاع کردن خودش یک نوع هنر است که برخی تیم‌ها خیلی خوب این کار را انجام می‌دهند و ما هم در نیمه اول خوب دفاع کردیم ولی در نیمه دوم گل خوردیم و بعد از گل مساوی موقعیت‌های گل زیادی ایجاد کردیم. برایم مهم است که هیچ تیمی در آبادان مساوی نگرفته بود اما بازیکنان با تمام توان تلاش کردند و بعد از مساوی هم جنگیدند و به بازی برگشتند و جا دارد به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. به هواداران سپاهان هم تبریک می‌گویم.
,
نوید کیا در مورد اینکه تا به حال یاد نداریم که سپاهانی‌ها وقت کُشی کنند، خلعتبری چند دقیقه وقت کشت آیا این شیوه جدید سپاهان است، گفت: من درک تان می‌کنم تیم تان را دوست دارید و احساساتی هستید. من چنین سبک بازی را دوست نداریم. خلعتبری در نیمه اول دو بار مصدودم شد و احساس کردم می‌تواند در نیمه دوم بازی کند اما دقیقه 48 دست بلند کرد و تعویض شد چون مشکل داشت.
,
وی افزود: شایان مصلح هم مشکل دارد و باید پزشکان بررسی کنند. من چنین سبک فوتبالی را دوست ندارم و اگر بازیکنانم افتادند، آسیب دیدند. من مخالف چنین سبک‌هایی هستم و قطعا چنین بازی که شما می‌گویید از بازیکنانم سر بزند خودم نفر اولی هستم که جلویشان می‌ایستم. این نوع بازی برای تیم‌هایی است که برنامه ندارند و در واقع فوتبال جهان سومی است که خودتان را بیندازید و این نیمکت با آن نیمکت بحث کند و قطعا بازیکنانم چنین روشی بازی نمی‌کنند. امکان ندارد چنین سبک بازی داشته باشیم که بازیکن خودش را بیندازد و دکتر به زمین بیاید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه