اخبار داغ

گلایه آیت الله عاملی از رویکرد وزارت امور خارجه در برابر آل سعود؛

آقای ظریف ادبیات التماس با آل سعود به نتیجه ای نمی رسد/غرور ملی مان نشکنید

آقای ظریف ادبیات التماس با آل سعود به نتیجه ای نمی رسد/غرور ملی مان نشکنید
آیت الله سید حسن عاملی گفت: حدود چهار سال پیش در مجلس خبرگان به جناب آقای ظریف عرض کردم با ادبیات التماس، ذلت و هوات با آل سعود صحبت نکنید، این ادبیات آنها را جری و غرور مقدس ملت ما را می شکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما آیت الله سید حسن عاملی با انتقاد از رویکرد و ادبیات وزارت امور خارجه در برابر آل سعود  در صفحه توئیتر خود نوشت: حدود چهار سال پیش در مجلس خبرگان به جناب آقای ظریف عرض کردم با ادبیات التماس، ذلت و هوات با آل سعود صحبت نکنید، این ادبیات آنها را جری و غرور مقدس ملت ما را می شکند و با ادبیات انقلاب اسلامی در تنافی کامل است. اما اذن واعیه در کار نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما ,

وی افزود: این روزها ادبیات فوق به اوج رسیده است و شخصأ به عنوان یک ایرانی احساس حقارت بسیار سنگین می کنم. نه جسارت و جنایت چندین ساله آل سعود مایه عبرت شد و نه به عمق کینه بن سلمان و بی اختیار بودن او توجه شد و نه به ادبیات عزت مدارانه حضرت امام و مقام معظم رهبری وقعی نهاده شد.

,

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: عزیزان ما در وزارت خارجه یقین داشته باشند که با التماس ذلیلانه به نتیجه ای نخواهند رسید. انعطاف در سیاست خارجی خوب است اما در جایی که انعطاف راهگشا باشد.

,

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه