اخبار داغ

دادمرز: به دنبال کسب مدال جهانی هستم/ شرایط تمرینات روز به روز بهتر می‌شود

دادمرز: به دنبال کسب مدال جهانی هستم/ شرایط تمرینات روز به روز بهتر می‌شود
فرنگی‌کار ملی‌پوش ایران گفت: به دنبال کسب مدال در وزن 55 کیلوگرم رقابت های جهانی کشتی هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 55 کیلوگرم اظهار داشت: با توجه به اینکه وزن من جزء اوزان المپیکی نیست، هدفم کسب مدال طلا در رقابت های جهانی سال آینده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
دارنده مدال طلای جوانان جهان گفت: تجربه ی خوبی را از رقابت های جهانی و آسیایی در رده های سنی مختلف بدست آوردم و اکنون به دنبال کسب افتخار در رده ی سنی بزرگسالان هستم.
,
 
,
دادمرز تصریح کرد: هم اکنون 57 کیلوگرم وزن دارم و برای حضور در وزن 55 کیلوگرم مشکل خاصی ندارم و تمام تلاش خود را می کنم تا با جلب نظر کادر فنی و از پیش رو برداشتن مدعیان، صاحب پیراهن تیم ملی شوم.
,
 
,
وی در مورد شرایط تمرینات اظهار داشت: تمرینات مرحله به مرحله بهتر و فشار آن بیشتر می شود، البته تمرکز کادر فنی روی کسب سهمیه و حضور در المپیک است اما کشتی گیرانی که در اوزان المپیکی نیستند نیز می توانند از این شرایط اردویی به بهترین نحو برای آماده سازی خود استفاده کنند.
,
 
,
دادمرز ادامه داد: رقابت های جهانی سال 2021، دو ماه پس از المپیک توکیو برگزار می شود و تا آن زمان حدود 8 ماه زمان برای رسیدن به شرایط آرمانی داریم.
,
 
,
این کشتی گیر خوزستانی در مورد شرایط برگزاری اردوها گفت: اردوها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و قرنطینه برگزار می شود و فدراسیون تمامی شرایط  را مهیا کرده تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن به تمرینات خود ادامه دهیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه