اخبار داغ

مدیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد:

توان مالی برای ایجاد شعب بانکی در برخی مناطق وجود ندارد

توان مالی برای ایجاد شعب بانکی در برخی مناطق وجود ندارد
مدیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه توان مالی برای ایجاد شعب بانکی در بخش لوداب وجود ندارد، گفت: تمام امورات بانکی را مردم می‌توانند از طریق خدمات الکترونیکی انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس بخش لوداب در فاصله 120 کیلومتری مرکز استان قرار دارد، این مسافت در سایه نبود برخی امکانات مشکلاتی برای شهروندان آن بخش ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مسافت زیاد این بخش با مرکز استان جهت انجام امورات بانکی سبب ایجاد هزینه های مختلف از قبیل سوخت، پرداخت کرایه، استهلاک خودروها و مهمتر به خطر افتادن سلامت مردمان این بخش می شود و اهالی این بخش خواهان بررسی این موضوع توسط مسئولان ذی ربط شدند.

,

در همین رابطه مدیر کمیسیون هماهنگی بانک های کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با صبح زاگرس گفت: در بخش لوداب بانک وجود ندارد اما در شهرستان مارگون بانک کشاورزی و بانک سپه وجود دارد و در روستاها هم پست بانک وجود دارد.

,

دانش آموز با بیان اینکه شرایط افتتاح شعب بانکی در اختیار استان نیست، گفت: بانک مرکزی دستور بر جمع آوری 15 درصد بانک ها را داده است.

,

وی افزود: برای ایجاد بانک ها باید شرایطی فراهم شود و شعبه منابع مالی داشته باشد، از طرفی در برخی روستاهای لوداب باجه پست بانک جهت انجام خدمات بانکی وجود دارد.

,

وی با بیان اینکه بانک داری در شرایط حاضر الکترونیک است، گفت: تمام امورات بانکی را مردم می توانند از طریق خدمات الکترونیکی و در صورت وجود زیر ساخت های اینترنتی خدماتی مانند پرداخت قبض و پرداخت اقساط تسهیلات را از طریق موبایل بانک پرداخت کنند.

,

این مسئول در ادامه با بیان اینکه تنها موردی که اهالی این بخش قادر به انجام آن نیستند دریافت تسهیلات است، گفت: هر فرد در طول 4 الی 5 سال که متقاضی دریافت تسهیلات است، می تواند به نزدیک شعبه بانک مربوطه مراجعه کند، از طرفی باتوجه به نوع تسهیلاتی از جمله اشتغال روستایی، تسهیلات کمیته امداد و سایر تسهیلاتی که باید پرداخت شود، نیازمند وجود چندین شعبه از بانک های مختلف در لوداب است اما باتوجه به اینکه توان مالی برای ایجاد چندین شعبه توسط بانک ها وجود ندارد امکان احداث شعب بانکی وجود ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه