اخبار داغ

نماینده مردم تربت حیدریه:

طرح «شهید سلیمانی» کار جهادی خالصانه است/ تکمیل بیمارستان راشد مهم‌ترین نیاز زیرساختی زاوه

طرح «شهید سلیمانی» کار جهادی خالصانه است/ تکمیل بیمارستان راشد مهم‌ترین نیاز زیرساختی زاوه
زنگنه اجرای طرح شهید سلیمانی در جهت کنترل بیماری کرونا را نمونه یک کار جهادی خالصانه عنوان کرد و گفت: یکدلی و وفاق در این طرح به خوبی تبلور یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محسن زنگنه نمایند مردم شهرستان‌ های تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در جمع مدافعان سلامت شهرستان زاوه اظهار کرد: منطقۀ زاوه به لحاظ موقعیت جغرافیایی و اقتصادی ویژه، نیازمند توسعه هرچه بیشتر در حوزۀ سلامت است و خوشبختانه تاکنون شاهد اقدامات موثری در این مسیر بوده‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: مهمترین نیاز زیرساختی شهرستان زاوه در حال حاضر تکمیل بیمارستان راشد است که امیدواریم با همراهی خیرین اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه هر چه سریعتر فراهم شود، چرا که معتقدیم تکمیل این بیمارستان یک حرکت بزرگ برای توسعه سلامت منطقه خواهد بود.

,

زنگنه اجرای طرح شهید سلیمانی در جهت کنترل بیماری کرونا را نمونه یک کار جهادی خالصانه عنوان کرد و اظهار داشت: یکدلی و وفاق در این طرح به خوبی تبلور یافته است و ملت انقلابی ایران اسلامی در اطاعت از منویات رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی در قالب پویش مواسات و همدلی به میدان همراهی با مدافعان سلامت آمدند و برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب به یادگار گذاشتند.

,

نمایندۀ مردم شهرستان‌های تربت حیدریه، مه‌ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از تلاش‌های مجموعۀ بهداشت و درمان در مقابله با کرونا بیان داشت: کاری که مدافعان سلامت در این مدت انجام دادند با هیچ واژه و کلمه‌ای قابل توصیف نیست و قطعا در نزد پروردگار از اجر بالایی برخوردار خواهد بود ضمن این‌که مردم نیز به خوبی قدردان این تلاش‌های مخلصانه هستند.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در حاشیه بازدید از بیمارستان 32 تخت‌خوابی راشد زاوه از پیشرفت 76 درصدی این پروژه خبر داد و گفت: بیمارستان 32 تخت‌خوابی راشد زاوه در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع و با زیربنای 4 هزار و 100 متر در حال احداث است.

,

کامل با بیان اینکه تاکنون بیش از 150 میلیارد ریال برای احداث ساختمان هزینه شده، افزود: بیش از 280 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیز برای تکمیل و بهره برداری از آن مورد نیاز است.

,

وی اظهار داشت: یک بخش اورژانس با ظرفیت 10 تخت، یک بخش بستری با ظرفیت 18 تخت، دو تخت LDR، دو تخت اتاق عمل، درمانگاه سرپایی، رادیولوژی، آزمایشگاه و فضاهای پشتیبانی شامل: آشپزخانه، لنژری، CSR، پانسیون متخصصین، امحای زباله و حفاظت فیزیکی برای این بیمارستان در نظر گرفته شده است.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه خاطر‌نشان کرد: موافقت اولیه برای چارت تشکیلاتی بیمارستان به منظور جذب و تامین نیروی انسانی از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.

,

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با تحت پوشش قرار دادن شهرستانهای تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به حدود 368 هزار نفر در جنوب خراسان رضوی خدمات آموزشی، درمانی و بهداشتی ارایه می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه