اخبار داغ

فرماندار بوشهر:

برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باید در جامعه امید ایجاد کرد

برای حضور حداکثری مردم در انتخابات باید در جامعه امید ایجاد کرد
جمشیدی گفت: بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب هرچند برخی مشکلات در جامعه وجود دارد، اما امروز زمان امید بخشی به جامعه است و تنها به این وسیله ایستادگی مردم رقم خواهد خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عباس جمشیدی فرماندار بوشهر در نشست شورای اداری جزیره خارگ، گفت: دشمن باید بداند نظام جمهوری اسلامی به واسطه هدایت‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب، مقاومت ملت و تدبیر دولت با وجود همه تحریم‌های سیاسی و اقتصادی و شیوع ویروس همه گیر کرونا سربلند وکارآمد است. امروز نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در مقابل فشارهای حداکثری، رئیس جمهوری سابق ایالات متحده آمریکا، به زباله دان تاریخ پیوسته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

جمشیدی با اشاره سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهار کرد: بنا به تاکید رهبر معظم انقلاب هرچند برخی مشکلات در جامعه وجود دارد، اما امروز زمان امید بخشی به جامعه است و تنها به این وسیله ایستادگی مردم رقم خواهد خورد.

,

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه  اموال جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف بلوکه شده است، اما اقتدار ایران به گونه‌ای است که کسی نمی‌تواند نگاه چپ به این نظام کند.

,

فرمانداربوشهر گفت: باید تلاش شود با امید بخشی زمینه حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات فراهم شود. در بخش اعتبارات دولتی از سال ۹۳، حدود ۵۰میلیارد تومان ازمحل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان به جزیره خارگ اختصاص یافته است. این اعتبار به غیر از منابع ارزش افزوده‌است که ماهانه به تناسب جمعیت خارگ به حساب شهرداری واریز می‌شود.

,

فرماندار بوشهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: با وجود حضور جمعیت قابل توجهی از نیروها در شرکت‌های مختلف نفتی خارگ با اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی کمترین ابتلا رقم خورد.

,

جزیره خارگ با بیش از ۲۰ هزار نفر جمعیت از توابع شهرستان بوشهر بزرگترین پایانه صادرات نفت کشور است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه