اخبار داغ

در تورنمنت هایی که در NPC برگزار می شود، انجام تست دوپینگ رعایت نمی شود

سلطانی نژاد: همه امور تیم های ملی زیر نظر سازمان تیم های ملی خواهد بود/ اعزام ها باید با مجوز شورای برون مرزی صورت بگیرد

سلطانی نژاد: همه امور تیم های ملی زیر نظر سازمان تیم های ملی خواهد بود/ اعزام ها باید با مجوز شورای برون مرزی صورت بگیرد
سرپرست سازمان تیم های ملی گفت: از نحوه برگزاری مسابقات، تا اعزام ها و در کل تمام امورات فنی رشته های زیرمجموعه فدراسیون زیر نظر این سازمان انجام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، رضا سلطانی نژاد سرپرست سازمان تیم های ملی درباره حضورش در فدراسیون اظهار داشت: از رییس فدراسیون به خاطر اعتمادی که به من داشت تشکر می کنم. امیدوارم در راه پیش رو موفق باشم و جواب اعتماد ایشان را بدهم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرپرست سازمان تیم های ملی در خصوص برنامه های این سازمان در شروع کار تصریح کرد: در وحله اول باید دبیرخانه سازمان را تشکیل دهیم. سازمان تیم های ملی شامل تمام رشته ها اعم از پروش اندام، بادی کلاسیک، فیزیک، مچ اندازی، پاورلیفتینگ و... می شود. نحوه برگزاری مسابقات، انتخابی ها، اردوها، اعزام ها و در کل تمام امورات فنی رشته های زیر مجموعه فدراسیون  زیر نظر این سازمان انجام می شوند. انشاالله که بتوانیم به نحو احسنت امور را ساماندهی کنیم.

,

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای جلوگیری و کم شدن اعزام های غیر قانونی دارید بیان کرد: در حال حاضر زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB فعالیت می کنیم و تمام مسابقات آسیایی و جهانی را با مجوز شورای برون مرزی از وزارت ورزش و جوانان شرکت می کنیم. اما اخیراً تعدادی از رشته های ورزشی این فدراسیون به فدراسیون NPC انتقال یافته است.

, IFBB, NPC,

سلطانی نژاد در پایان افزود: در تورنمنت هایی که در NPC برگزار می شود، انجام تست دوپینگ رعایت نمی شود. به همین خاطر وزارت ورزش و جوانان آن ها را به رسمیت نمی شناسد و مجوز شورای برون مرزی نمی دهد. با کمک رئیس فدراسیون در حال رایزنی هایی هستیم برای اخذ مجوز از شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان تا به امید خدا بتوانیم با هماهنگی و بعد از انجام تست دوپینگ و گذراندن مراحل قانونی تیم ها را اعزام کنیم. انشالله که این امر محقق شود.

, NPC,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه