اخبار داغ

بعضی ها از اینکه ما در صدر جدول هستیم حال خوبی ندارند

مرفاوی: در‌گیری‌ با غلامی؟ تکذیب می کنم/ میلیچ را می خواهیم و برمی گردد

مرفاوی: در‌گیری‌ با غلامی؟ تکذیب می کنم/ میلیچ را می خواهیم و برمی گردد
مربی استقلال گفت: بعضی ها تلاش می کنند جلوی پیشرفت ما را بگیرند و حال خوبی ندارند از اینکه ما در صدر جدول هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صمد مرفاوی مربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره شایعه در‌گیری‌اش با عارف غلامی مدافع این تیم اظهار داشت: ممکن است مربی و بازیکن بر سر مسایل مختلف وارد بحث شوند و مربی مجبور شود یک سری توضیحاتی را به بازیکن ارایه دهد اما خدای ناکرده هیج وقت وارد فضای درگیری با بازیکن نخواهد شد و بی احترامی به وجود نخواهد آمد. من این موضوع را تکذیب می کنم و به صراحت می گویم هیچ مسئله ای در میان نبوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مرفاوی در واکنش به اینکه می گویند بین کادر فنی استقلال هماهنگی وجود ندارد؛ می گوید: اگر ما همفکری نداریم و اعضای کادر فنی یکی نیستیم پس چطور تیم در صدر جدول قرار دارد؟ مگر می شود تیمی کادر فنی اش هماهنگ نباشد و آنوقت در صدر جدول باشد؟ این حرف ها مغرضانه است. بعضی ها تلاش می کنند جلوی پیشرفت ما را بگیرند و حال خوبی ندارند از اینکه ما در صدر جدول هستیم و این حرف ها را می زنند. البته ما توجهی به این حرف ها نخواهیم کرد و تلاش می کنیم به راه خود ادامه دهیم. این حرف ها همیشه وجود داشته. انشاالله خدا به ما کمک خواهد کرد.

,

مربی استقلال به برنامه ریزی سازمان لیگ هم نقد داشت و در این باره گفت: تیمی 10 روز بازی نمی کند و تیم دیگری در فاصله 4 روز مسابقه انجام می دهد. این موضوع تیم ها را عصبی کرده است و حتی تیمی که 10 روز بازی نمی کند به بازی نکردنش معترض است. ما رفتیم در تبریز و با تراکتور بازی کردیم و بلافاصله با سایپا در تهران مسابقه دادیم در حالی که سایپا برای بازی با ما زمان بیشتری استراحت کرده بود و ما با توجه به فاصله کم این دو بازی تنها یک جلسه تمرین کردیم. همین جزییات است که به تیم ها آسیب می زند و موجب عصبی شدن بازیکنان در زمین و ایجاد مشکلات روحی و روانی می شود.

,

مرفاوی که با برنامه شبهای فوتبالی صحبت می کرد، در پایان در مورد میلیچ هم گفت: ما او را می خواهیم و باشگاه در تلاش است که او را به اردوی تیم برگرداند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه