اخبار داغ

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران؛

ثبت آرزوی پایتخت‌نشینان در سامانه «تهران من»‌/ اجرای پروژه ها با نظر شهروندان

ثبت آرزوی پایتخت‌نشینان در سامانه «تهران من»‌/ اجرای پروژه ها با نظر شهروندان
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به امکان ثبت آرزوهای تهرانی‌ها در سایت «تهران من» گفت: آرزویی که تحقق آن بیشترین درخواست را داشته باشد جزو برنامه‌های مدیریت شهری قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا نژادبهرام عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران،‌ درباره موضوع کمپین آروزها در پایتخت اظهار داشت: شهروندان تهرانی می‌توانند آرزوهای خود را از طریق سامانه «تهران من» ثبت کنند و از این طریق در توسعه محلات و شهر خود مشارکت داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: کمپین آرزوها پویشی با هدف اعتمادسازی میان شهروندان و مدیریت شهری است که علاوه بر توسعه محلات بر مبنای نظر شهروندان آموزش شهروندی را نیز به همراه خواهد داشت.
,
 
,
عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد:‌ تا کنون مشارکت شهروندان در تصمیم‌گیری‌های شهری بسیار محدود بوده و این کمپین فرصتی را فراهم می‌کند که ظرفیت‌های تهران را بر اساس نظر شهروندان ارتقاء دهد.
,
 
,
نژادبهرام خاطرنشان کرد: آرزویی که در فضای مجازی و در سایت تهران من بیشترین درخواست یا لایک را داشته باشد مدیریت شهری به دنبال تحقق آن می‌رود و از شهروندان خواستاریم که در انجام این کمپین مشارکت داشته باشند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه