اخبار داغ

حضور ۴ هزار عکاس از ۸۱ کشور در جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان

حضور ۴ هزار عکاس از ۸۱ کشور در جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان
دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان از ثبت حدود ۳۰ هزار قطعه عکس از ۴ هزار عکاس ایرانی و خارجی در ششمین دوره این جشنواره خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان و دبیر ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان اظهار کرد: با پایان مهلت ارسال آثار به این جشنواره، رکورد خوبی در این دوره ثبت شد و هنرمندان از ۸۱ کشور آثار خود را برای حضور در این رویداد ارسال کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه دوره ابتدایی در ابعاد ملی و از دوره چهارم به صورت بین المللی برگزار شد و میزبان آثار عکاسان خارجی نیز بود، بیان کرد: در ششمین دوره جشنواره مشارکت عکاسان خارجی بیش از عکاسان ایرانی بود به گونه‌ای که ۵۸ درصد شرکت کنندگان، عکاسان خارجی و ۴۲ درصد عکاسان ایرانی بودند و این نشان می‌دهد جشنواره در ابعاد بین المللی کاملاً شناخته شده و مخاطب مناسب و قابل توجهی کسب کرده است.

,

صائینی افزود: این جشنواره با ایجاد بستری جهت هم‌افزایی و هم‌فکری از منظر دیدگاه‌های متنوع فرهنگی قصد دارد با افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه موجب ارتقای سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد و افزایش شاخص‌های سلامت روان شود.

,

ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان در سه بخش با موضوع آزاد، موضوع سلامت روان و موضوع کووید ۱۹، برگزار می‌شود و مجموعاً ۹ هزار یورو جوایز نقدی دارد. در پنجمین دوره این جشنواره هم که در سال‌های ۹۷ و ۹۸ برگزار شد ۱۸۳۵۸ عکس از ۷۷ کشور دنیا ارسال و در معرض داوری قرار گرفت.

,

ششمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به منظور بازآفرینی و ارائه مؤثر موضوعات روان‌شناختی، توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه