اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید لرستان:

زندگی‌نامه شهدای زن در لرستان کتاب می‌شود

زندگی‌نامه شهدای زن در لرستان کتاب می‌شود
زرینجویی گفت: کتاب زندگی نامه ۴۶۴ شهیده زن استان لرستان در حال تدوین و گردآوری است که تلاش می شود به زودی چاپ و رونمایی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمود زرینجویی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده که برنامه های بنیاد شهید از ۱۲ بهمن تا ۲۲ اسفند ماه که روز شهید نامگذاری شده، اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: استان لرستان ۴۶۴ شهیده زن را در دوران انقلاب تقدیم نموده و در راستای کنگره ملی ۱۷ هزار زن شهیده کشور که در اسفند ماه برگزار می شود، از بانوان نخبه و ایثارگر استان نیز در این مناسبت تجلیل خواهد شد.

,

مدیرکل بنیاد شهید لرستان تصریح کرد: زندگی نامه شهدای زن استان لرستان در حال تدوین و گردآوری است که بعد از اتمام رونمایی می شود.

,

زرینجویی نواختن زنگ انقلاب در مدارس شاهد از طریق شبکه شاد، اجرای طرح سپاس، تعویض پرچم های گلزار شهدا، نامگذاری معابر و اماکن به نام شهدای زن استان، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری یادواره شهدا به صورت مجازی را بخشی از برنامه ها در دهه فجر اعلام کرد.

,

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهدا افزود: به همین مناسبت از مادران و همسران شهدا در بیت نماینده ولی فقیه در استان تجلیل می شود و این برنامه در همه شهرستانها اجرا خواهد شد.

,

مدیرکل بنیاد شهید لرستان خاطرنشان کرد: غبار روبی گلزار شهدا، پخش تصاویر شهدا در تلویزیون های شهری و معابر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

,

زرینجویی گفت: جوانان زیادی برای پیروزی انقلاب و در دوران دفاع مقدس جان خود را تقدیم کردند تا امروز همه ما در آرامش زندگی کنیم که ضروری است عمل به وصیت شهدا، گوش به فرمان بودن رهبری و تلاش برای حفظ ارزش‌ها همیشه مد نظر باشد تا بتوانیم راه سعادت را طی نماییم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه