اخبار داغ

مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان یزد خبر داد؛

افزایش مصرف ۳میلیون مترمکعبی گاز استان یزد /احتمال قطعی گاز درسطح استان کم است

افزایش مصرف ۳میلیون مترمکعبی گاز استان یزد /احتمال قطعی گاز درسطح استان کم است
مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان یزد گفت: مصرف گاز استان حدود ۲۸میلیون مترمکعب در روزمی باشد که نسبت به سال گذشته ۳میلیون مترمکعب افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا بشیری مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان یزد در گفتگو با یزد رسا ضمن اعلام اینکه مصرف گاز استان در حال حاضرمتوسط حدود ۲۸میلیون مترمکعب می باشد،خاطرنشان کرد: این میزان نسبت به سال گذشته حدود ۳میلیون مترمکعب افزایش داشته که علت آن افزایش تعداد مشترکین و مصرف گاز توسط واحدهای صنعتی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا ,
وی ادامه داد: ۳نقطه خط انتقال ، وظیفه تامین گاز مصرفی استان را برعهده دارند و به همین علت کمتر شاهد افت گاز در سطح استان هستیم و با صرفه جویی مردم و واحدهای صنعتی ،زمستان امسال مشکلی در زمینه تامین گاز در سطح استان نخواهیم داشت.
,
بشیری در مورد فرایند تامین گاز نیروگاهها نیز گفت: در راستای بالانس شبکه گاز کشور و توزیع متعادل گاز برای تمام مناطق کشوربا اولویت تامین گاز مشترکین خانگی از سوی شبکه  دیسپاچینگ ملی به شرکت های گاز استانها در زمینه تامین گاز واحدهای مختلف مصرفی، دستورالعمل هایی ابلاغ می شود که در همین راستا گاز مورد نیاز نیروگاههای کم یا زیاد می شود.
,
وی ادامه داد: گاز ارسالی به نیروگاههای استان در سال ۱۳۹۸ به میزان یک میلیون ۸۹۰هزار مترمکعب بوده که این میزان در سال ۱۳۹۹به یک میلیون و۷۸۰هزار مترمکعب کاهش یافته است.
,
علیرضا بشیری مدیر روابط عمومی شرکت گاز در پایان اظهار داشت: اگر نیروگاههای استان در زمینه تامین سوخت دچار مشکلاتی هستند احتمالا در زمینه تامین گازوئیل بوده زیرا گاز مورد نیاز این نیروگاهها نسبت به مدت مشابه کاهش بسیار اندکی داشته که خللی در فعالیت این نیروگاهها نداشته است.
,
انتهای پیام/ک
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه