اخبار داغ

زندگی فقط نشستن کنج خانه نیست

عیوضی: می‌خواهم MPV همه مسابقات بسکتبال با ویلچر شوم/ با پیوستن لژیونرها به انسجام و قدرت لازم برای توکیو خواهیم رسید

عیوضی: می‌خواهم MPV همه مسابقات بسکتبال با ویلچر شوم/ با پیوستن لژیونرها به انسجام و قدرت لازم برای توکیو خواهیم رسید
ملی پوش بسکتبال با ویلچر گفت: می‌خواهم MPV همه مسابقات بسکتبال با ویلچر شوم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین رضا عیوضی، بازیکن ۲۲ ساله بسکتبال با ویلچر کشورمان که از پنج سال پیش تاکنون پیراهن تیم ملی را بر تن دارد، به نقش ورزش و حضور در تیم ملی بسکتبال با ویلچر، در تغییر زندگی فردی و اجتماعی اش اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عیوضی عنوان کرد: از ۱۷ سالگی بسکتبال با ویلچر را آغاز کردم و یک سال پس از آن به تیم ملی دعوت شدم و در اولین اعزامم با جوانان طلای مسابقات آسیا اقیانوسیه تایلند اولین را کسب کردیم.

,

وی ادامه داد: من قبل از شروع ورزش اجتماعی نبودم و علاقه‌ای به حضور در جمع نداشتم اما با شروع بسکتبال با ویلچر و حضور در اردوها و شهرهای مختلف، به دور از خانواده، نگاهم به توانایی‌هایم تغییر کرد و به این درک رسیدم که زندگی فقط نشستن کنج خانه نیست. همین باعث تفاوت نگاه و رفتار دیگران با من شد.

,

ملی‌پوش قمی کشورمان با تأکید بر علاقه‌اش به هیجان سالم ورزش افزود: با جذابیت و هیجان سالمی که در این رشته وجود داشت، هیچ‌وقت جذب سایر ورزش‌ها نشدم. بسکتبال با ویلچر از من که درون‌گرا و خجالتی بودم، فردی اجتماعی ساخت که بودن در تیم را به ورزش‌های انفرادی ترجیح می دهد و برای حضور دائمی در ترکیب اصلی تیم ملی تلاش می‌کند و شاید این، همان معجزه ورزش باشد.

,

وی درباره وضعیت حضور در اولین اردوی تیم ملی تصریح کرد: اولین اردو برای بسیاری از بازیکنان که کمتر امکان تمرین داشتند، فرصتی برای بازگشت به شرایط آمادگی بود. ترکیبی که در این مرحله داشتیم بر اساس نظر کادر فنی نهایی نبود و با پیوستن لژیونرها یقینا در آینده نزدیک تیم ما به انسجام و قدرت لازم برای توکیو خواهیم رسید. حضور ملی‌پوشان باتجربه در کنار ما برای بالا بردن سطح کیفی و فنی بازی‌ها بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

,

رضا عیوضی در پایان گفت: بعد از فوت پدر، برادر بزرگم بسیار حمایتم کرده و همیشه به او برای محبت و همراهی‌اش مدیونم. در بسکتبال با ویلچر هم به جز مربیان خوبی که داشتم محمد محمدنژاد عضو تیم ملی، به من کمک زیادی کرده است. من در زندگی برای رسیدن به آنچه دوست دارم از هیچ تلاشی دریغ  نمی‌کنم. بزرگ‌ترین آروزی من در ورزش این است که بازیکن با کیفیتی باشم و در هر مسابقه‌ای که شرکت می‌کنم، ارزشمندترین بازیکن میدان (MVP) شناخته شوم.

, MVP,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه