اخبار داغ

با افت ۲۰۹۴۸ واحدی شاخص کل؛

بورس باز هم قرمز پوش شد/ خروج بیش از ۱۰۸۲ میلیارد تومان از بازار سهام تویط حقیقی‌ها

بورس باز هم قرمز پوش شد/ خروج بیش از ۱۰۸۲ میلیارد تومان از بازار سهام تویط حقیقی‌ها
شاخص بورس تهران در پایان معاملات امروز با ۲۰ هزار واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۴ هزار واحد ایستاد و حقیقی‌ها بیش از ۱۰۸۲ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
[
به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام این روزها وضعیت مبهم و سرگردانی را سپری می‌کند و شاهد ادامه بحران پس از رشدی مقطعی است که باعث ترس و ناامیدی در سرمایه گذاران و مردم شده است.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
بازار سرمایه روز گذشته شاهد رشد قیمت‌ها بخصوص از محدوده های منفی بود و امروز نیز با توجه به کاهش عرضه و افزایش تقاضا نسبت به روز گذشته روند مثبتی را آغاز کرد اما در همان ساعت نخست باز هم با فشار فروش مواجه شد و اکثر نمادها دارای صف فروش شدند و نقشه بازار با اندازه یکسان قرمز رنگ و شاخص کل هم با افت بیش از ۲۰ هزار واحد مواجه شد.
,
 
,
معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از یک میلیون و ۶۳۹ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت ۱۰ میلیارد و ۷۱۲ میلیون سهم و اوراق مالی بود.
,
 
,
ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۱۵ هزار و ۴۷۴ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم به ۱۰ هزار و ۹۱ میلیارد تومان رسید و حقیقی‌ها بیش از ۱۰۸۲ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.
,
 
,
شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام با ۲۰ هزار و ۹۴۸ واحد کاهش به ارتفاع یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۸۳۳ واحد رسید و شاخص هم وزن هم با ۵۵۶۴ واحد منفی عدد ۴۲۶ هزار و ۸۶۵ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام با ۲۰ هزار و ۹۴۸ واحد کاهش به ارتفاع یک میلیون و ۲۱۴ هزار و ۸۳۳ واحد رسید و شاخص هم وزن هم با ۵۵۶۴ واحد منفی عدد ۴۲۶ هزار و ۸۶۵ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۸ میلیارد و ۹۳۶ میلیون سهم و اوراق مالی را در یک میلیون و ۲۲۹ نوبت و به ارزش ۱۰ هزار و ۷۷۸ میلیارد تومان را معامله کردند.
,
 
,
نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، مخابرات ایران، معدنی و صنعتی گل گهر و گسترش نفت و گاز پارسیان بیشترین نقش را در کاهش شاخص داشتند.
,
 
,
 
,
شاخص فرابورس هم مانند روزهای گذشته منفی بود و با افت ۳۰۴ واحد به عدد ۱۷ هزار و ۸۹۷ واحد قرار گرفت.
,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۷۷۶ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام بیش از ۴۱۰ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به بیش از ۴۶۹۶ میلیارد تومان رسید.
,
 
,
نمادهای پلیمر آریا ساسول، سرمایه گذاری صبا تامین، ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان جنوب و پتروشیمی تندگویان با بیشترین اثر منفی در افت شاخص بیشتر فرابورس نقش داشتند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه