اخبار داغ

اعتراف می کنیم هفته های اول خوب نبودیم

مرزبان: نویدکیا در همان دوران بازیکنی به عنوان یک مربی فکر می کرد/ باید خودمان را به سبک آلمان نزدیک کنیم

مرزبان: نویدکیا در همان دوران بازیکنی به عنوان یک مربی فکر می کرد/ باید خودمان را به سبک آلمان نزدیک کنیم
مربی تیم سپاهان گفت: نویدکیا در همان دوران بازیکنی به عنوان یک مربی فکر می کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا مرزبان عضو کادر فنی تیم سپاهان و یکی از مربیان با تجربه در خصوص پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: با اتفاقاتی که در سال گذشته افتاد و تغییرات مدیریتی بزرگ در باشگاه سپاهان و کادر فنی انتظار این می رفت که شروع خوبی نداشته باشیم زیرا به زمان زیادی احتیاج داشتیم تا بتوانیم فلسفه کاری خاصی را که به آن نیاز داشتیم، اجرا کنیم و بازیکنان را به تفکرات نویدکیا نزدیک کنیم و بتوانیم در فازی حرکتی کنیم که هم بتوانیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و هم نتایج خوبی بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی تصریح کرد: ما در هفته های اول خوب نبودیم و اعتراف می کنیم. هنوز هم با ایده آل هایمان خیلی فاصله داریم. احتیاج به وقت بیشتری هم داریم تا ایده های خاصمان در وضعیت های تهاجمی و دفاعی را اجرا کنیم.

,

مرزبان در زمینه استراتژی های خود برای بالا نگه داشتن این تیم در صدر جدول توضیح داد: ما به دنبال نگهداری همه بازیکنانمان هستیم. ولی اگر بازیکنی خودش بخواهد جدا شود، در این مورد بازیکنان جدیدی را جایگزین می کنیم. مهمترین چیز برای ما نزدیک شدن به تفکرات محرم نویدکیا است. با توجه به آشنایی که با فوتبال اروپا و بخصوص آلمان دارد باید خودمان را به سبک آن طرف نزدیک کنیم.

,

او که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، ادامه داد: ما آنالیز بزرگی نسبت به بازی های خودمان و بازی های اروپایی داریم و بحثمان همیشه این است که فوتبال مدرن را ارائه بدهیم. این را هم می دانیم که راه خیلی سختی است زیرا بازیکنان باید استراتژی های جدید را یاد بگیرند و فلسفه جدید فوتبال را بیاموزند. علیرغم تمام چیزهایی که گفته می شود که فوتبالیست های ایرانی نمی خواهند یاد بگیرند؛ فوتبالیست های ما با تمام وجود این کار را اجرا می کنند و از نظر بدنی و تاکتیکی هر روز رشد بهتری می کنیم. این مساله نوید خوبی به هواداران می دهد که برایشان فوتبال خوب و موفقی را ارائه خواهیم داد.

,

این مربی با سابقه در خصوص تجربه همکاری با محرم نویدکیا به عنوان سرمربی جوانی که زمانی بازیکن خودش بوده، اظهار کرد: محرم نویدکیا از همان زمان هم که بازیکن تیم من بود تفکراتی را نسبت به کار مربیگری داشت و نسبت به افکار ما و تغییراتی که می خواستیم اعمال کنیم مشارکت داشت و در ارتباط بود. سرمربیگری محرم نوید کیا برای اولین بار در تیم سپاهان چیز تازه ای در فوتبال جهان نیست. علم بزرگ و خواست محرم نویدکیا این مطلب را می رساند که در همان دوران بازیکنی به عنوان یک مربی فکر می کرد و از کار کردن با چنین مربی و کادر فنی با حضور محمود کریمی، رحمان احمدی، فرهاد بهادرانی، علی ربانی و ... لذت می بریم.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه