اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

دشمن به دنبال شبهه‌افکنی در بین جوانان است/ نقش آیت‌الله مصباح یزدی در ترویج دین

دشمن به دنبال شبهه‌افکنی در بین جوانان است/ نقش آیت‌الله مصباح یزدی در ترویج دین
حجت الاسلام و المسلمین نمازی اصفهانی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال شبهه‌افکنی در بین جوانان است، گفت: آیت‌الله مصباح یزدی در ترویج دین در طول سال‌های عمر با برکت خود گام های موثر و مهمی برداشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام محمود نمازی اصفهانی ظهر امروز در همایش استانی مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی که در حسینیه ثارالله خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: آیت الله مصباح یزدی در محضر بزرگانی از جمله آیت الله بروجردی(ره)، آیت الله بهجت و امام(ره) بهره گرفتند و از جوانی اجتهاد را به دست آورد که همگام با امام(ره) در مبارزات دوران انقلاب شرکت می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با اشاره به نقش آیت الله مصابح یزدی در ولایت افزود: یکی از مهمترین کارها و اقدامات آیت الله مصباح یزدی در راستای ولایت بود که در بیان و تببین ولایت فقیه اقدامات شایانی انجام دادند و در سخنان خود به خوبی از نقش ولایت فقیه به صورت واضح صحبت می کردند.

,

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم تصریح کرد: آیت الله مصباح یزدی در دوران انقلاب، فعالیت های بی شماری داشتند و همگام با سایر افراد برای پیروزی انقلاب جانانه ایستادند و الگویی بی نظیر در همه عرصه ها برای نسل جوان است.

,

نمازی اصفهانی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد شبهه در بین افکار جوانان تصریح کرد: امروز دشمن از زمین و آسمان شبهه برای جوانان ایجاد می کند و تلاش دارد تا این شبهات بتواند بر افکار جوانان رخنه کند که بهترین راه برای مقابله با این شبهات، استفاده از نوشته ها و خدمات آیت الله مصباح یزدی است.

,

وی بیان کرد: راه پاسخ به این شبهات، حضور در طرح ولایت است تا جوانان در این طرح به درستی و شفافیت پاسخ هایی را دریافت کنند.

,

استاد حوزه ودانشگاه عنوان کرد: شاگردان زیادی در محضر این بزرگوار تربیت شدند که در همه دنیا فعالیت می کنند و به واسطه فکر جامع و قوی آیت الله مصباح یزدی توانسته اند در نقاط مختلف دنیا، راهگشا باشند و همچنین برخی از شاگردان آیت الله یزدی به عنوان مدافعان حرم حضور داشتند و به شهادت رسیدند.

,

وی خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح یزدی کسی است که توانسته نظام را در مبانی عمیق فکری به دنیا معرفی کند.

,

نمازی اصفهانی با اشاره به اینکه پایه گذار طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی بودند گفت: کشورهای زیادی به این طرح هجوم آورده اند چرا که می دانند این طرح قوی است و حمایت از ولایت در بُعد نظری و عملی، دشمن را نگران می کند.

,

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم اظهار داشت: آیت الله مصباح یزدی در ترویج دین در طول سال های عمر با برکت خود گام های موثر و مهمی برداشتند و کتاب های ماندگار و آثار زیادی از این شخصیت بزرگ به جا مانده که هر کدام راهگشا است.

,

وی بیان کرد: سخنان آیت الله مصباح یزدی سبب شده بود تا تاثیر عمیقی در جوامع مختلف داشته باشد و امروز باید طرز فکر این بزرگ مرد احیا شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه