اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه اراک عنوان کرد

برگزاری ۴۵۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در اراک/افتتاح ۵ منزل مسکونی برای محرومین

برگزاری ۴۵۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در اراک/افتتاح ۵ منزل مسکونی برای محرومین
مهجوری بیان کرد: در ایام الله دهه فجر بیش از ۴۵۰ برنامه در سطح شهر اراک به همت حوزه ها، پایگاه ها، سازمان ها و کانون های بسیج انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در نشست خبری گفت: امام خمینی(ره) به عنوان بنیان گذار انقلاب اسلامی و شخصی که با حرکت خود دنیا را متحول کرد پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن و تشکیل انقلاب اسلامی را برگرفته از عنایات خداوند می داند و این مسئله درس های بسیاری دارد که باید به آن توجه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

مهجوری اظهار کرد: تبلیغ و دستاوردهای انقلاب اسلامی امروز یک رسالت مهم برای رسانه ها است و متاسفانه در برخی از عرصه ها برای تبیین دستاوردها کم کاری کرده ایم و لذا باید توجه ویژه به دستاوردهای انقلاب داشته باشیم.

,

وی ادامه داد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای جوانان امید بخش و نشاط آفرین است و در انگیزه آنها برای حرکت جهشی در گام دوم انقلاب بسیار اثرگذار است و لذا باید به آن اهمیت دهیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: امروز علیرغم وجود مشکلات اقتصادی و کمبودها در اوج اقتدار و قدرت هستیم و این برگرفته از مجاهدت های ۴۰ ساله است چراکه انقلاب اسلامی در بسیاری از شاخصه ها از جمله عرصه های دفاعی، علمی و پزشکی رتبه برتر هستیم.

,

مهجوری بیان کرد: در ایام الله دهه فجر بیش از ۴۵۰ برنامه در سطح شهر اراک به همت حوزه ها، پایگاه ها، سازمان ها و کانون های بسیج انجام می شود که میانگین هر پایگاه بسیج یک الی دو برنامه انجام خواهد داد.

,

وی یادآور شد: برگزاری دوره ضمن خدمت انقلاب، پویش ایران سربلند، ساخت آدمک استکبار در فضای مجازی، آزاد سازی زندانیان، مسابقات ورزشی، اجرای سرودهای انقلابی، نشست های بصیریتی مجازی، توزیع ماسک رایگان، راه اندازی ایستگاه سلامت، حضور در مناطق محروم، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، اهدای هدایت به مادران بالای ۳ فرزند، تقدیر از مجاهدت های کادر درمان و حضور در بیمارستان ها، برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکل خودرویی و موتوری، مسابقات کتابخوانی و ورزشی از مهمترین برنامه ها در ایام الله ۲۲ بهمن است.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: همچنین امروز یک ظرفیت بسیار خوب در شهر اراک تحت عنوان پیاده راه امیرکبیر که واقع در میدان شهدا است ایجاد شده که در ایام الله ۲۲ بهمن برنامه های متنوعی همچون راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، غرفه سلامت، پخش سرود و کلیپ و مسابقات فرهنگی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

,

مهجوری اظهار کرد: به منظور تقویت سواد رسانه ای مردم و خصوصا بسیجیان برای هر مسجد یک کارشناس رسانه ای تحت عنوان یاور رسانه در نظر گرفته شده که اصحاب رسانه در صورت تمایل می توانند در این اقدام مشارکت داشته باشند.

,

وی یادآور شد: همچنین با توجه به ضرورت محرومیت زدایی و رفع مشکلات مناطق محروم ۵ منزل مسکونی برای محرومین در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می رسد که در سال ۱۴۰۰ سعی داریم بیش از ۵۰ واحد مسکونی برای ولی نعمتان انقلاب با کمک بسیج سازندگی بسازیم.

,

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: همچنین با توجه به شیوع بیماری کرونا اقدامات مختلفی برای مبارزه و کاهش آسیب های بیماری در نظر گرفتیم که توزیع ۷۶ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان، توزیع ماسک رایگان، ضدعفونی اماکن و معابر، اعزام بسیجیان به بیمارستان ها و تغسیل و تدفین اموات از جمله مهمترین اقدامات است.

,

وی خاطرنشان کرد: در ایام ولادت با سعادت ولادت حضرت زهرا(س) برنامه های خوبی در سطح مساجد، پایگاه ها و حسینیه های شهر اراک با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود و همچنین برنامه خوبی برای زندان بانوان با رویکرد نشاط آفرینی در نظر گرفته ایم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه