اخبار داغ

امام جمعه سرپل ذهاب:

دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است

دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام فاطمی نسب با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: مسئولین وظیفه دارند تریبونی برای بیان فضائل و دستاوردهای انقلاب باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدای انقلاب اسلامی و یاد شهدای ۶ بهمن قیام آمل، و تبریک پیشاپیش فرارسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی بر اساس شعار ابتدای انقلاب وصل به انقلاب جهانی حضرت اباصالح المهدی(عج) خواهد شد.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان انقلاب در حال سیاه نمایی است که نظام و انقلاب را ناکارآمد نشان دهد اما انقلاب با وجود تمام مشکلات و گرفتاریها پیشرفتهای مهم و بزرگی داشته است و ما وظیفه داریم این دستاوردها و پیشرفتها را برای مردم بازگو کنیم.

امام جمعه شهرستان سرپل ذهاب گفت: مردم توقع بزرگی از مسئولین ندارند مردم فقط توقع احترام و رفع مشکلات را دارند، اگر مسئولی با مردم بدرفتار کند و باعث شود که مردم به انقلاب و نظام بدبین شوند کار آن مسئول خیانت به امام و شهدا و انقلاب است.

فاطمی نسب ادامه داد: ما وظیفه داریم که کار و تلاش کنیم و به مردم خدمت کنیم و در این راستا در سرپلذهاب خدمات خوبی انجام شده و کارهایی هم باقیمانده است لذا خدمات انجام شده را بازگو و برای رفع مشکلات تلاش کنیم.

وی ادامه داد: اگر شیوع کرونا نمی گذارد راهپیمایی بزرگ مردمی برگزار شود باید هرکدام از ادارات تریبونی برای بیان فضائل و دستاوردهای انقلاب باشد، مسئولین باید در بین مردم حضور یابند و در محافل و مراسمات حضور داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه