اخبار داغ

کرمانشاهیان منتظر بارش باران باشند/ شدت بارش‌ها از بعدازظهر روز جمعه

کرمانشاهیان منتظر بارش باران باشند/ شدت بارش‌ها از بعدازظهر روز جمعه
پرست کارشناس اداره کل هواشناسی کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاهیان منتظر بارش باران باشند، گفت: بارش‌ها از پنجشنبه شدت خواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهناز حق پرست در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز، اظهار داشت: در ادامه استقرار شرایط پایدار در جو منطقه تا اواسط روز پنجشنبه به استثنای روند افزایشی دما و انباشت مختصر آلاینده های شهری در اوایل روز پدیده قابل توجهی برای سطح استان پیش بینی نمی شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: به دنبال این وضعیت به تدریج تا روز شنبه هفته آینده ورود سامانه بارشی به جو منطقه در بعضی ساعات سبب وزش باد نسبتاً شدید و بارش برف و باران در سطح استان خواهد شد.

وی گفت: بارش در روز پنجشنبه غالباً پراکنده بوده اما از بعدازظهر روز جمعه تا ظهر شنبه بخصوص در نواحی شمالی و شمال غرب استان شدت بیشتری خواهد داشت.

حق پرست در ادامه بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل منفی ۶ و حداکثر ۱۳ درجه سانتی گراد در نوسان بوده که در این بازه زمانی سومار و قصرشیرین با بیشینه دمای ۲۰ درجه سانتی گراد به عنوان گرمترین؛ و شهرستانهای کنگاور و سنقر با کمینه دمای ۸ درجه سانتی گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقاط استان به ثبت رسیده اند.

کارشناس اداره کل هواشناسی کرمانشاه گفت: پیش بینی می شود دمای هوای کرمانشاه امشب در سردترین ساعت به حداقل منفی ۵ و فردا در گرمترین ساعت به حداکثر ۱۵ درجه سانتی گراد برسد که نسبت به هوای امروز، هوای فردای شهرمان یک درجه گرمتر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه