اخبار داغ

لیگ ژیمناستیک| نتایج رقابت‌ها اعلام شد

لیگ ژیمناستیک| نتایج رقابت‌ها اعلام شد
نتایج رقابت‌های لیگ ژیمناستیک برای همه باشگاه‌های کشور اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، نتایج رقابت‌های لیگ ژیمناستیک برای همه  کشور در دو رده مردان و بانوان که به صورت مجازی برگزار شده بود اعلام شد.  بر همین اساس در رده بانوان تیم‌های ونوس یک ازاستان البرز، دلقک‌های دوست‌ داشتنی از استان لرستان، تکاوران از استان فارس، نیروانا از استان مازندران، جنگ و صلح از استان فارس، خودت را باور کن از استان کرمان، وحشت در جنگل از استان اردبیل و افسانه سفیدبرفی از استان تهران به مدال طلا دست پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

تیم‌های ستارگان انرژی از استان تهران، ایرانا از استان فارس، خانه ژیمناستیک از استان سمنان، الوند از استان قزوین، کرونا از آذربایجان غربی، کرونا از استان لرستان، کاوه آهنگر از استان اردبیل، دزدان دریایی از آذربایجان غربی، شهرستان زرند از استان کرمان، فونیکس از استان تهران و امید از استان فارس صاحب مدال نقره شدند.

,

مدال برنز این رقابت‌ها هم به تیم‌های رویای یک پرستار از استان خوزستان، ستارگان از استان تهران، دختران ایران از استان تهران، دختران امید از استان قزوین، دختران امید از ااستان قزوین، دختران مهربان از  استان آذربایجان غربی، دوستی از استان آذربایجان غربی، یک روز شاد از استان گلستان، معرفت از استان البرز، میلاد نور از استان اصفهان، ونوس ۲ از استان البرز و گلشن از استان خوزستان رسید.

,

در بخش مردان تیم‌های قشقایی از استان فارس و نیکان از استان مازندران  به مدال طلا رسیدند. تیم‌های پوریای ولی از استان آذربایجان غربی، تخت جمشید از استان فارس و کودک بی‌سرپرست از  آذربایجان غربی صاحب مدال نقره شدند و مدال برنز این رقابت‌ها به تیم‌های کرمان، سربازان وطن از آذربایجان غربی و سمنان رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه