اخبار داغ

در دیدار فرمانده سپاه عاشورا با خانواده شهید مطرح شد؛

نشان‌گاه‌های جمهوری اسلامی/ پدر، مرید امام؛ فرزندان، شهید راه امام

نشان‌گاه‌های جمهوری اسلامی/ پدر، مرید امام؛ فرزندان، شهید راه امام
فرمانده سپاه عاشورا در دیدار با خانواده شهیدان میرزامحمدی، تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب را برای خود و پاسداران، روحیه‌بخش عنوان کرده و گفت: این خانواده‌ها نشان‌گاه‌های جمهوری اسلامی‌اند که جان و مال و فرزندان خود را برای نظام سرمایه کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، فرمانده سپاه عاشورا در جریان دیدارهای دلنشین با خانواده معظم شهدا، اینبار سراغ پدر شهیدان محمدحسین و علی میرزامحمدی رفت و ضمن تعظیم به مقام والای شهدا از خانواده معزز آنها، تکریم بعمل آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

برادر بزرگ در عملیات الی بیت‌المقدس به شهادت رسید و برادر کوچکتر در ماووت. هر دو از محله "گول‌باشی" کوچه‌باغ تبریز به عشق امام برخاستند و در عنفوان جوانی به معراج خود رهسپار شدند.

,

منزل با صفای میرزامحمدی یک صندلی داشت و پدر بزرگوار شهید، آن را برای مهمان آماده کرده بود. اما میهمان در برابر پدر سر تعظیم فرودآورد و روی زمین نشست.

,

پدر، مرید امام | فرزندان، شهید راه امام

, پدر، مرید امام | فرزندان، شهید راه امام,

آقای میرزامحمدی در همان ابتدای دیدار از ارادت قلبی و اعتقادی خود به امام راحل سخن گفت و اظهار داشت: بنده و فرزندانم با اعتقاد راسخ و به عشق امام، راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدیم. فرزندانم به آرزوی قلبی خود رسیدند اما خداوند مرا قابل ندانست.

,

, ,

نشان‌گاه‌های جمهوری اسلامی

, نشان‌گاه‌های جمهوری اسلامی,

سردار خرّم در پاسخ به این ارادت بیان کرد: شهدا و خانواده معظم آنها فخر جامعه اسلامی هستند و امنیت، استقلال و عظمت ایران اسلامی، مدیون خانواده شهداست.

,

وی ادامه داد: جوانان شجاع و مبتکر دفاع مقدس حاصل تامین رزق حلال و دین‌داری خانواده‌های آنان است.

,

فرمانده سپاه عاشورا دیدار با خانواده شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب را برای خود و پاسداران، روحیه‌بخش عنوان کرده و گفت: این خانواده‌ها نشان‌گاه‌های جمهوری اسلامی‌اند که جان و مال و فرزندان خود را برای نظام سرمایه کردند.

,

سردار خرّم، خداوند تبارک و تعالی را بزرگترین جبران‌کننده کم‌توجهی‌ها و بی‌مهری‌ها به خانواده شهدا توصیف کرد و یادآور شد: شهدا با اینکه جوان بودند، اما فکر، عمل و عقل آنها از سن شناسنامه‌ای آنها بسیار جلوتر بود.

,

یکی از برادران خانواده، خاطره‌ای از برادر شهید خود نقل کرد و گفت: او هر بار به تبریز می‌آمد، جراحت‌هایش معلوم بود و احتمال میداد که علت سالم ماندنش، نگرانی پدر از سلامت فرزند است. بار آخر که از میان ما رفت، رضایت کامل را از پدرش دریافت کرد و بعد رهسپار شد.

,

, ,

داوطلب اهدای قلب به امام خمینی(ره)

, داوطلب اهدای قلب به امام خمینی(ره),

آقای میرزامحمدی(پدر شهید) در ادامه خاطره تکان‌دهنده‌ای نقل کرد و اظهار داشت: در سال۵۸ که گفتند قلب امام مریض است، محمدحسین گفت اجازه بده به تهران بروم و قلب خود را به امام اهدا کنم!

,

فرمانده سپاه عاشورا در پایان دیدار، از خانواده معظم شهیدان میرزامحمدی درخواست کرد تا سربازان نظام اسلامی را در مسیر اعتلای کشور و انقلاب مشمول دعای خیر خود فرمایند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه