اخبار داغ

نماینده کوهدشت:

احساس امنیت از مهمترین مقوله‌های اجتماعی در جامعه است

احساس امنیت از مهمترین مقوله‌های اجتماعی در جامعه است
حجت الاسلام مبلغی با بیان اینکه احساس امنیت یکی از مهمترین مقوله‌های اجتماعی در جامعه به شمار می رود، گفت: کار نیروی انتظامی در ایجاد امنیت بسیار با ارزش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام محمدرضا مبلغی ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی کوهدشت که در دفتر فرمانده انتظامی این شهرستان صورت گرفت، اظهار داشت: احساس امنیت و اینکه مردم در این راستا نگرانی نداشته باشند، یکی از مهمترین مقوله‌های اجتماعی در جامعه به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در هر کار مثبتی از قبیل اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و… که در جامعه انجام می شود شرط اول آن امنیت است، بنابراین در این راستا کار نیروی انتظامی در ایجاد امنیت نزد خداوند متعال و مردم با ارزش و پر اهمیت است.

,

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در راستای تجهیزات حوزه شهری از قبیل دوربین های مربوط به پایش تصویری که یکی از مشکلات شهری کوهدشت است پیگیری‌های لازم را در این راستا انجام خواهیم داد.

,

سرهنگ نبی‌اله قاسمی فرمانده انتظامی کوهدشت در این جلسه اظهار داشت: در این مدت زمانی که در کوهدشت به خدمت مشغول بوده‌ام آمار جرایم بسیار کاهش پیدا کرده و تلاش عوامل نیروی انتظامی در شهرستان رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه