اخبار داغ

برگزاری نشست تدوین برنامه راهبردی هندبال ایران در افق 5 سال آینده

پاکدل: این برنامه بلندمدت، نقشه راه فدراسیون هندبال را برای موفقیت ترسیم می کند

پاکدل: این برنامه بلندمدت، نقشه راه فدراسیون هندبال را برای موفقیت ترسیم می کند
نشست تدوین برنامه راهبردی هندبال ایران در افق 5 سال آینده برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست تدوین برنامه راهبردی و بلندمدت هندبال ایران با حضور مسئولین فدراسیون در دفتر علیرضا پاکدل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون، مرتضی حسن‌پور نایب رئیس فدراسیون، میترا نوری عضو هیات رئیسه فدراسیون، حمیدرضا عزتی دبیر فدراسیون، الهام سلوکی نایب رئیس بانوان فدراسیون، دهقان خزنه دار، اکبر ریاحی سرپرست امور استان ها و کمیته فرهنگی، علی اکبر خشنویس زارچ مدیر کمیته استعدادیابی، حمید احمدی نیا مدیر دپارتمان ارتباطات و بازاریابی فدراسیون و نجف آقایی حضور داشتند، رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به لزوم داشتن یک برنامه بلندمدت و استراتژیک برای هندبال کشور جهت حرکت در مسیر رشد و توسعه این رشته ورزشی اظهار داشت: فقدان ثبات مدیریت در هندبال، در کنار کم توجهی به برنامه بلندمدت برای رسیدن به اهداف فدراسیون، ما را بر آن داشت که برای تهیه و تدوین برنامه راهبردی فدراسیون هندبال ایران با تشکیل کمیته راهبردی متشکل از اعضای خبره اقدام کنیم زیرا در هر کار و فعالیتی، در وهله اول باید ماموریت، چشم انداز و استراتژی های سازمان مشخص شود تا بتوان در راه رسیدن به اهداف برنامه ریزی کرد.

,

ایشان با بیان اینکه برنامه ای که تهیه می شود، نقشه راه فدراسیون هندبال را برای فتح سکوی موفقیت ترسیم خواهد کرد، افزود: همه باید مکلف بشویم که براساس این برنامه و نقشه راه حرکت کنیم. در این راستا از آقای دکتر نجف آقایی که از اساتید دانشگاه خوارزمی و از نخبگان این امر هستند خواهش کردیم فدراسیون هندبال را در این مسیر با همکاری علی اکبر خوشنویس زارچ که تحصیلات آکادمیک در این حوزه دارند، یاری دهند.

,

رئیس فدراسیون هندبال اظهار داشت: پس از مدت ها برنامه بلندت مدت فدراسیون آماده شده و در مراحل پایانی کار است و این نشست برای بررسی این نقشه راه و اینکه بتوانیم با همفکری دوستان این برنامه را نهایی کنیم، برگزار شد.

,

وی افزود: در نهایت با جمع بندی نظرات حوزه های مربوطه فدراسیون، این برنامه، نقشه راه فدراسیون خواهد بود تا  بتوانیم بیش از قبل به اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدتی که برای پیشرفت هندبال درنظر داریم، برسیم.

,

در ادامه این نشست، اعضای فدراسیون درباره مفاد و بندهای برنامه استراتژی فدراسیون بحث و تبادل نظر کردند و جمع بندی کاملی در خصوص تهیه نسخه نهایی برنامه استراتژی راهبرد انجام شد. ضمنا در این جلسه تاکید شد در راستای اجرای برنامه، کمیته ای تحت عنوان «نظارت و ارزیابی» نسبت به تدوین برنامه عملیاتی اقدام و روند انجام آن را بصورت مستمر پیگیری نماید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه