اخبار داغ

لیگ برتر والیبال بانوان| قهرمانی مقتدرانه سایپا در مسابقات

لیگ برتر والیبال بانوان| قهرمانی مقتدرانه سایپا در مسابقات
تیم والیبال سایپا تهران با شکست شهرداری قزوین و کسب یازدهمین برد متوالی، با اقتدار عنوان قهرمانی لیگ برتر بانوان سال 99 را به دست آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پایانی مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از امروز (سه‌شنبه) با دیدار دو تیم سایپا تهران و شهرداری قزوین در سالن فدراسیون آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاگردان مریم‌السادات هاشمی در این مسابقه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 7، 25 بر 12 و 25 بر 17 شهرداری قزوین را شکست دادند و با کسب پنجمین برد متوالی در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان، عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

,

ساپیا در دور مقدماتی این رقابت‌ها نیز شش پیروزی متوالی به دست آورد و بدون شکست به عنوان تیم صدرنشین گروه یک به مرحله نهایی صعود کرد و با کسب پنج برد متوالی دیگر در مرحله نهایی، با اقتدار قهرمان شد. نارنجی‌پوشان روز پنج‌شنبه در آخرین روز این رقابت‌ها نیز به مصاف پیکان می‌روند، اما نتیجه بازی تاثیری در جایگاه این تیم نخواهد داشت.

,

شهرداری قزوین نیز با پذیرش این شکست، مقام چهارمی‌اش قطعی شد و دیگر امیدی به کسب رتبه‌های بهتری در لیگ برتر بانوان سال 99 نخواهد داشت.

,

مهسا صابری بازیکن تیم سایپا با کسب 16 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه بود و آیلار سعیدی با کسب 6 امتیاز، بهترین بازیکن تیم شهرداری قزوین شد.

,

زینب حقی و هدیه صابری داوران اول و دوم مسابقه سایپا تهران و شهرداری قزوین بودند که به مدت 85 دقیقه طول کشید. اکرم ابوالقاسم و اکرم ابن‌یمین نیز به عنوان ناظران داوری و فنی، نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

,

در دیگر مسابقه امروز نیز که از ساعت 17 و 30 دقیقه آغاز می‌شود، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران که دیگر امیدی به کسب مقام قهرمانی لیگ برتر بانوان ندارند، برای تثبیت جایگاه دومی و مقام نایب قهرمانی خود به مصاف هم می‌روند.

,

دو تیم علاوه بر دیدار امروز، روز پنج‌شنبه ‌هم به مصاف حریفان خود خواهند رفت و تیمی که بهترین عملکرد را در دو مسابقه داشته باشد، نایب قهرمان خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه