اخبار داغ

یک مقام شرکت ملی گاز:

علت خاموشی‌ها، افزایش مصرف برق است نه گاز

علت خاموشی‌ها، افزایش مصرف برق است نه گاز
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: علت قطعی برق در روزهای گذشته و آتی تنها به افزایش مصرف گاز در بخش خانگی برنمی‌گردد بلکه افزایش مصرف برق نیز نسبت به سال گذشته مزید بر علت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا جولایی مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز با اشاره به افزایش مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری اظهار کرد: مصرف گاز در بخش خانگی و تجاری در روزهای سرد امسال نسبت به سال گذشته از روزانه ۵۷۰ میلیون متر مکعب به ۶۱۵ میلیون متر مکعب رسید و ۴۵ میلیون متر مکعب افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: در چند روز گذشته مصرف گاز در بخش خانگی به دلیل سرد شدن هوا افزایش یافته است و رکورد مصرف ۶۶۰ میلیون متر مکعب در روز به ثبت رسید. ما به تعهدات‌مان در قبال گازرسانی به نیروگاه‌ها عمل کردیم و به صورت میانگین روزانه ۱۲۲ میلیون متر مکعب گاز به نیروگاه‌ها تحویل داده‌ایم درحالیکه تعهد ما ۱۰۰ میلیون متر مکعب در روز بود.
,
 
,
جولایی گفت: در نتیجه علت قطعی برق در روزهای گذشته و آتی تنها به افزایش مصرف گاز در بخش خانگی برنمی‌گردد بلکه افزایش مصرف برق نیز نسبت به سال گذشته مزید بر علت شده است و باید در حوزه کنترل مصرف برق نیز اقداماتی صورت گیرد.
,
 
,
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز گفت: امروز میزان مصرف گاز در بخش خانگی به ۶۲۰ میلیون متر مکعب رسیده است. روز گذشته ما در پیک مصرف گاز بودیم و در بخش خانگی ۶۶۰ میلیون متر مکعب گاز به مصرف رسیده بود.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه