اخبار داغ

در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک مطرح شد؛

ابراز رضایت سجادی از وضعیت امیدوارکننده تیم ایران برای المپیک توکیو

ابراز رضایت سجادی از وضعیت امیدوارکننده تیم ایران برای المپیک توکیو
جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با محوریت بررسی آخرین وضعیت فدراسیون های شمشیربازی، وزنه برداری و تیراندازی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک به ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و با حضور سیدرضا صالحی امیری رییس و کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، مهدی علی نژاد، عبدالحمید احمدی، ژاله فرامرزیان و مهین فرهادی زاد معاونان وزیر ورزش و جوانان و کاوه احمدی، علیرضا خسروی، علی رغبتی و فرشید طهماسبی مدیران کل ستادی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این مجمع آخرین وضعیت فدراسیون های شمشیربازی، وزنه برداری و تیراندازی با حضور فضل الله باقرزاده، علی مرادی و علی دادگر روسای این فدراسیون ها به همراه دبیران و سرمربیان تیم های ملی این رشته ها مورد بررسی قرار گرفت.

,

نصرالله سجادی سخنگوی ستاد عالی بازی های المپیک وضعیت کنونی را برای حضور کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک خوب توصیف کرد و اظهار داشت: آنچه مسلم است تیم مدیریتی و پشتیبان کاروان ایران در وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در هماهنگی و هم افزایی خوبی قرار دارند و اعتقاد دارم مدیریت در پشت صحنه برای آماده سازی ورزشکاران در راستای شرکت در المپیک توکیو به خوبی صورت گرفته است.

,

سرپرست کاروان ورزشی ایران از مجموعه مدیریتی و ورزشکاران برای حضور در توکیو به عنوان تیم ایران نام برد و گفت: شرایط کنونی را برای موفقیت تیم ایران، خوب توصیف می کنم و امیدوار کننده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه