اخبار داغ

لیگ برتر والیبال بانوان| گام بلند ذوب آهن برای نایب قهرمانی

لیگ برتر والیبال بانوان| گام بلند ذوب آهن برای نایب قهرمانی
تیم والیبال ذوب‌‌آهن اصفهان با شکست پیکان تهران گام بلندی برای کسب مقام نایب قهرمانی لیگ برتر بانوان سال 99 برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز نخست هفته پایانی مرحله نهایی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی،  امروز (سه‌شنبه) با دو دیدار در سالن فدراسیون پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در دومین مسابقه امروز تیم های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران که برای مقام نایب قهرمانی با هم رقابت دارند، به مصاف هم رفتند و شاگردان فریبا صادقی با شکست سه بر یک حریف تهرانی گام بزرگی برای دستیابی به این عنوان برداشتند.
,
 
,
تیم پیکان در ست دوم این مسابقه 25 بر 23 به پیروزی رسید، اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 17 و 30 بر 28 مغلوب ذوبی‌ها شد تا سومین شکست مرحله نهایی خود را تجربه کند.
,
 
,
 
,
ذوب آهن با کسب این پیروزی، سومین برد خود در مرحله نهایی لیگ برتر بانوان را به دست آورد و با 9 امتیاز در رتبه دوم جدول باقی ماند تا روز پنج‌شنبه در مصاف با شهرداری قزوین، آخرین تلاش خود را برای حفظ این جایگاه و کسب مقام نایب قهرمانی انجام دهد.
,
 
,
پیکان نیز در آخرین روز لیگ برتر بانوان به مصاف سایپا قهرمان این رقابت‌ها خواهد رفت و نتیجه این مسابقه در قهرمانی نارنجی پوشان نقشی ندارد، اما پیروزی در آخرین دیدار، نمایشی از اقتدار آنان خواهد بود که بدون شکست و با 12 برد متوالی، مسابقات را به پایان ببرند.
,
 
,
زهرا شیری و حوریه رضا‌زاده داوران اول و دوم مسابقه ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران بودند که به مدت 134 دقیقه طول کشید. شهناز برادران مهاجری و لیلی توکلی نیز به عنوان ناظران داوری و فنی، نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.
,
 
,
الهه پورصالح از تیم پیکان تهران با کسب 27 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و در تیم ذوب‌آهن آیتک سلامت با کسب 21 امتیاز بهترین بازیکن بود.
,
 
,
در نخستین مسابقه امروز تیم سایپا تهران سه بر صفر شهرداری قزوین را شکست داد و قهرمانی خود در لیگ برتر بانوان را یک روز مانده به پایان این رقابت‌ها قطعی کرد.
,
 
,
جدول لیگ برتر بانوان در پایان روز نخست هفته پایانی مرحله نهایی به قرار زیر است:
,
 
,
 
,
روز پنج شنبه نهم بهمن‌ماه، آخرین روز لیگ برتر والیبال بانوان با دو دیدار پیگیری خواهد شد تا پرونده این رقابت‌ها بسته شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه