اخبار داغ

فرماندار شهرستان سنقر:

قرار نگرفتن سنقر در لیست مناطق عملیاتی مشکلات اداری کارکنان را رقم زده است

قرار نگرفتن سنقر در لیست مناطق عملیاتی مشکلات اداری کارکنان را رقم زده است
غلامرضا مرتضوی قرار نگرفتن شهرستان سنقر به عنوان منطقه عملیاتی دوران دفاع مقدس را از مشکلات بخش اداری و حقوق دریافتی کارکنان منطقه نام برد و این مسئله را مهم ترین دغدغه جهت جذب و انتقال نیرو از استان توصیف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز ، امروز جلسه ای با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه، فرماندار سنقروکلیایی و برخی از مسئولین و کارشناسان شهرستان مسائل و مشکلات حوزه اداری و سرمایه انسانی فرمانداری مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار سنقروکلیایی در ابتدای این جلسه با تشریح ظرفیت های شهرستان بر کمبود نیرو انسانی در ادارات به واسطه گستردگی و تنوع ارائه خدمات پرداخت و افزایش سهم استخدام ادارات شهرستان به خصوص فرمانداری و بخشداری ها را خواستار شد.

مرتضوی در ادامه همچنین قرار نگرفتن شهرستان به عنوان منطقه عملیاتی دوران دفاع مقدس را از مشکلات بخش اداری و حقوق دریافتی کارکنان منطقه نام برد و این مسئله را مهم ترین دغدغه جهت جذب و انتقال نیرو از استان توصیف کرد.

افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه در این جلسه دستاورد های دولت در استان کرمانشاه را افتخار آفرین دانست و گفت: حقیقتا امروزه تلاش های دولت در استان و در سطح ملی قابل لمس است.

وی با بیان اینکه پیشرفت های حاصله نتیجه تلاش و همدلی جمعی است افزود: باید مدیران در حوزه عملکردی خود از اقدامات و پیشرفت های مثبت دفاع کنند.

وی در ادامه همکاری بخش های مختلف را در رسیدن به اهداف و دست‌آوردها ضروری دانست و گفت: در استان به واسطه تلاش استاندار محترم یک تیم منسجم و قوی از مدیران و بزرگان استان شکل‌گرفته که بارها مورد تقدیر مسئولین کشوری و لشکری قرار گرفته است.

معاون استاندار کرمانشاه دستاورد های سال‌های اخیر نظام را در استان برشمرد و گفت: تنها در یکی از حوزه ها از جمله پروژه های اجرای سیستم آبیاری زمین های کشاورزی در استان در سال های اخیر انقلاب عظیمی را در این صنعت به وجود آورده است.

افتتاح مرزهای رسمی استان در سال های اخیر، بهره برداری از سد های استان، جهش عظیم آمار روستاهای استان در برخورداری از گاز طبیعی، افزایش تخت ها و امکانات پزشکی در بیمارستان ها، افزایش سرعت پروژه های عمرانی استان، جهش عظیم مدرسه سازی در روستاها و بازسازی مناطق زلزله زده استان و... از جمله مواردی بود که معاون استاندار کرمانشاه به عنوان دستاورد ها و تلاش های تیم منسجم استان در سال های اخیر مورد تاکید قرارداد.

در پایان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه به بررسی مشکلات حوزه اداری شهرستان پرداخت و قول مساعد جهت پیگیری این مسائل را دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه