اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه پاوه:

دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست

دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل قیاس با قبل از انقلاب  نیست
ارسلان سلطانقلی فرمانده سپاه ناحیه ی پاوه گفت : دستاوردهای انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل قیاس با قبل از انقلاب و کشورهای همسایه نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هزارماسوله ، ارسلان سلطانقلی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر ضمن فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و اغاز دهه مبارکه فجر اظهار داشت: ایسم های مکاتب فکری به دلیل عدم جوابگویی به نیازهای فطری انسانی یکی پس از دیگری به زباله دان تاریخ می روند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,

فرمانده سپاه ناحیه پاوه افزود: ضریب امنیتی در کشور ما از بهترین ضرایب است و مردم کشورمان هم اکنون احساس امنیت و آرامش می کنند.

,

سلطانقلی در ادامه افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل قیاس با قبل از انقلاب و کشورهای همسایه نیست.

,

وی گفت: خاستگاه انقلاب مساجد بودند، امروز باید توجه به مسجد و وجه کارکردی آن در ایمان و باورهای دینی مردم و هم چنین در مسایل فرهنگی بیش از پیش شود.

,

وی ادامه داد: در بازدیدی که از بخش باینگان در چند روز پیش داشتم نمایندگان روستاهای این بخش درخواستشان افزایش سرعت اینترنت بود این نشان می دهد در طول این چهل سال از طرف نظام کارهای خوبی برای روستاییان صورت پذیرفته  است.

,

وی گفت: وظیفه ی ما هم اکنون این است که انقلاب و انقلابی بودن را و علل وجود انقلاب و انقلابی بودن را به نسلهای آتی انتقال دهیم.

,

وی با بیان اینکه امسال انتظار این است فضاسازی ادارات و سطح شهرها با سالهای قبل متفاوت باشد، افزود: شهرداری ها با حساسیت بیشتر از حیث زیبا سازی آذین بندی کنند، انتظار این است سایر ادارات نیز همکار شهرداری ها باشند.

,

سلطانقلی گفت: ما امسال به منظور رعایت پروتکلهای بهداشتی امکان دارد راهپیمایی به شیوه ی مرسوم نداشته باشیم اما مانور موتوری خواهیم داشت.

,

وی افزود: ایجاد میز خدمت در یکی از محلات شهر یا روستاها، دیدار با خانواده ی معظم شهداء و عطر افشانی مزار شهیدان والامقام، برپایی مسابقات فرهنگی مختلف در فضای مجازی از برنامه های دهه ی مبارک فجر امسال است.

,

فرمانده سپاه ناحیه پاوه اضافه کرد: بیش از 7400 نفر سالمند و بیمار زمینه ای در سطح شهرستان شناسایی و بر اساس دستورالعملهای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی (مقابله ی هوشمند در برابر گسترش کرونا) تحت کنترل و مراقبت می باشند.

,

وی در پایان گفت: آموزش به بیش از 6 هزار نفر که احتمال سرایت بیماری به آنها محتمل است انجام پذیرفته و بسته های معیشتی برای تعدداد زیادی از خانوارهای مذکور که تمکن مالی نداشته اند تحویل داده شده اند و این کمک ها از طرف سپاه بصورت دوره ای و مستمر ادامه دارد.

,

پرویز ایده پور عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: امروز ایران اسلامی بواسطه ی سکانداری عالی مقام معظم رهبری در اوج قدرت است.

,

فرماندار پاوه افزود: ما باید با مناسب ترین شکل ممکن انقلاب و دستاوردهای عدیده و راهبردی آن را به نسلهای آینده ی مملکت انتقال دهیم؛ بیش از 41 سال است رسانه های بیگانه ابتدای هر سال اعلام می کنند این سال آخرین سال عمر جمهوری اسلامی است اما جمهوری اسلامی هر سال از سال قبل قدرتمندتر در نظام بین الملل ظاهر شده است.

,

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی پایداری خود را مرهون خون شهداء صبوری جانبازان و خانواده های معظم شهداء و صبر، متانت، مقاومت و شکیبایی مردم ایران اسلامی است.

,

وی گفت: ایران اسلامی کشوری است که رهبرش جانباز ترور کور استکبار جهانی است و امروز به  دلیل قدرت روز افزونش در کانون  مباحث روابط بین الملل و علوم سیاسی است.

,

فرماندار پاوه ادامه داد: در دهه پنجم انقلاب انطباق وضعیت کشور با دوران ستم شاهی امر درستی نیست کشور ما هم اکنون بصورت همه جانبه بر روی ریل رشد و توسعه ی پر سرعت است.

,

ایده پور تصریح کرد: نهضت اسلامی و مقاومت اسلامی در برابر زیاده خواهی استکبار جهانی با صلابت  هر چه تمام تر ادامه دارد.

,

وی گفت: شهرستان پاوه یکی از آن شهرستانهایی است که به دلیل جنگ تحمیلی و محرومیت مزمن از توسعه ی لازم کم بهره است و نیاز است در این خصوص شتابدهی لازم صورت پذیرد.

,

فرماندار پاوه گفت: هر چند آنچنان که باید و شاید توسعه ی مورد نظر در سطح شهرستان انجام نگرفته اما رشد این شهرستان و ایجاد زیر ساختها در سطح قابل دفاعی است.

,

وی با بیان اینکه  برای احداث سد داریان بیش از 1800 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: هر چند ما از عملکرد وزارت نیرو در خصوص استفاده از آب دو سد داریان و هیروی به شدت گله مند هستیم اما زیر ساخت کار آماده شده و ما باید سریعاً وارد پروسه ی بهره برداری شویم.

,

وی افزود: همسایه ی ما استان حلبچه در اقلیم کردستان به شدت نیازمند انتقال برق از سد داریان است در آینده ی بسیار نزدیکی نیاز همسایه توسط شهرستان پاوه که تا دیروز جزء شهرستان های غیر اقتصادی بود تامین می شود و این گام بزرگی است.

,

وی افزود:  از سال 1392 ابتدای دولت دکتر روحانی تا کنون 2100 میلیارد تومان در شهرستان پاوه هزینه پروژه های عمرانی شده است و این پروژه ها، پروژه های عمرانی بوده اند و همه ی مردم از آنها بهره مند شده اند.

,

وی در پایان گفت: در زلزله سرپل ذهاب – ازگله خوشبختانه به زیر ساخت ها و ساختمانهای مسکونی کمترین خسارت وارد شد اما با همت  جناب آقای بازوند استاندار کرمانشاه ضمن قرار گرفتن شهرستان پاوه در ردیف شهرستانهای زلزله زده بیش از 22میلیارد تومان از اعتبارات مربوط به مناطق زلزله زده در شهرستان هزینه شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه