اخبار داغ

لیگ برتر شمشیربازی| دانشگاه آزاد قهرمان دور رفت سابر شد/ برگزاری مسابقات اپه در هفته آینده

لیگ برتر شمشیربازی| دانشگاه آزاد قهرمان دور رفت سابر شد/ برگزاری مسابقات اپه در هفته آینده
رقابت های لیگ برتر شمشیربازی ایران با برگزاری دور رفت رقابت های اسلحه سابر مردان سه شنبه ۷ بهمن ماه در سالن شهید کلاهدوز تهران استارت خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی در دور رفت مسابقات اسلحه سابر که با شرکت ۷ تیم دانشگاه آزاد، اشتادسازه، آکادمی شمشیربازی ساری، فولاد آلیاژی یزد، نزاجای فارس، هیات شمشیربازی تهران و طراوت لاهیجان برگزار شد و در پایان رقابتهاب این هفته تیم های دانشگاه آزاد و اشتادسازه در پایان دور رفت در رقابتی نفسگیر اول و دوم شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در ترکیب تیم دانشگاه آزاد مجتبی عابدینی و علی پاکدامن شمشیربازان المپیکی ایران در کنار فرزاد باهرارسباران و امیرحسین شاکر با برتری مقابل همه رقبای خود قهرمان دور رفت شد.
,
اشتادسازه هم با ترکیب محمد رهبری، محمد فتوحی، نیما زاهدی و نیما آقایی با کسب ۵ پیروزی و شکست نزدیک ۴۵بر۴۲ برابر دانشگاه آزاد نایب قهرمان دور رفت شد تا چهره قهرمان لیگ امسال در اسلحه سابر در پایان دیدار دور برگشت این دو تیم مشخص شود.
,
رقابت های لیگ برتر شمشیربازی ایران سه شنبه هفته بعد با برگزاری رقابت های دور رفت اسلحه اپه دنبال می شود.
,
رقابتهای لیگ برتر شمشیربازی ایران که نخستین مسابقات داخلی این رشته در سال جاری بود، با کیفیتی بی نظیر ودر سطح استانداردهای بین المللی این رشته با رعایت همه پروتکل های بهداشتی برگزار گردید.
,
 
,
*افتتاحیه لیگ برتر شمشیربازی با استانداردهای بین المللی
,
سه شنبه ۷ بهمن ماه سالن شهید افراسیابی تهران شاهد افتتاحیه لیگ برتر شمشیربازی ایران در کلاسی جهانی و با رعایت آخرین استانداردهای بین المللی شمشیربازی جهان بود.
,
بعد از ۹ ماه رکود و توقف به خاطر شیوع بحران کرونا بالاخره قفل برگزاری مسابقات شمشیربازی داخلی کشور شکست و با برگزاری مسابقات در کیفیتی بی نظیر و در قواره مسابقات جهانی این رشته خستگی تمامی اهالی این رشته در رفت. با این سطح برگزاری مسابقات شمشیربازی ایران در بحث برگزاری مسابقات هم نمره قبولی در کار نامه خود ثبت کرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه