اخبار داغ

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس:

اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با دانه درشت‌ها مقتدرانه و شجاعانه است

اقدام قاطع قوه قضائیه در برخورد با دانه درشت‌ها مقتدرانه و شجاعانه است
صمدالله محمدی با تأکید بر اقدام شجاعانه و مقتدرانه قوه قضائیه در برخود با دانه درشت ها گفت: زمانی که مشاهده می کنیم ریاست قوه قضائیه با هیچ فردی تعارف ندارد، مردم نیز بیشتر از گذشته امیدوار می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صمدالله محمدی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه قوه قضائیه در راستای احیای واحدهای تولیدی، صنعتی و مقابله با مفاسد اقتصادی با روحیه انقلابی و جهادی وارد شده است، گفت: این قوه یقیناً اثرات مؤثر خود را در جامعه گذاشته و رضایت مردم از قوه قضائیه نسبت به گذشته بیشتر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس بیان کرد: از زمان ریاست آیت‌الله رئیسی، قوه قضائیه به مشکلات کارخانه‌های تعطیل شده و پروژه هایی که به واسطه مسائل مالی نیروهایشان تعدیل شده اند، ورود پیدا کرده و با اقتدار به دنبال فعال کردن مجموعه های اقتصادی کشور است.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قوه قضائیه به صورت جدی مشکلات اشتغال را مدیریت می کند، عنوان کرد: قوه قضائیه با این اقدامات در جهت تقویت سرمایه گذاران فعلی، کسانی که دچار مشکل شده اند، شجاعانه وارد عمل شده است.

,

وی با تأکید بر اقدام شجاعانه و مقتدرانه قوه قضائیه در برخود با دانه درشت ها تصریح کرد: این اقدامات قوه قضائیه نشان از درایت و تشخیص آیت الله رئیسی دارد که به یکباره به وجود نیامده است.

,

محمدی در پایان با بیان اینکه افرادی که در مقابل برخورد با دانه درشت ها موضع و ایراد گرفته اند به این دلیل است که قوه قضائیه اقدام شجاعانه ای را انجام داده است، خاطر نشان کرد: زمانی که مشاهده می کنیم ریاست قوه قضائیه با هیچ فردی تعارف ندارد، مردم نیز بیشتر از گذشته امیدوار می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه