اخبار داغ

شریعتی:

دولت سیاست‌های کلی نظام در حوزه انرژی را رعایت نکرده است

دولت سیاست‌های کلی نظام در حوزه انرژی را رعایت نکرده است
نماینده مردم تهران در مجلس باتاکید بر اینکه میان اقدامات دولت و انطباق آن با سیاست‌های کلی نظام فاصله زیادی وجود دارد، گفت: در بحث شدت مصرف انرژی از سیاست‌های کلی اصلاح الگوی مصرف عقب هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در رابطه با میزان انطباق اقدامات دولت با سیاست های کلی نظام ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: روشن است که میان اقدامات دولت و انطباق آن با سیاست های کلی نظام فاصله زیادی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: برای مثال در بحث شدت مصرف انرژی، سیاست های کلی اصلاح الگوی مصرف باید از زمان شروع برنامه پنجم توسعه تا پایان برنامه ششم به یک دوم می‌رسید که متاسفانه خیلی از آن عقب هستیم و فاصله داریم.

,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی و اهمیت تولید، کاهش ضریب جینی، فاصله طبقاتی و بحث عدالت، مواردی که باید هم راستا با سیاست های کلی نظام تحقق پیدا می‌کرد، متاسفانه عملکرد خوبی نداشتیم.

,

شریعتی بیان کرد: این موارد عدم انطباق با سیاست‌های کلی نظام صرفا مربوط به یک یا دو دولت نمی شود و بحث کلی است که مجموع دولت ها را در بر می گیرد و باید آنها را رعایت می کردند، اما نمره این دولت نسبت به سایر دولت ها پایین تر است.

,

وی خاطرنشان کرد: در مجموع آنچه دولت باید به سیاست‌های کلی نظام عمل می‌کرد اتفاق نیفتاده است. در بحث سیاست‌های کلی جمعیت هم این عدم انطباق مشاهده می شود.

,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حالت کلی و به صورت کلی دولت نمره قبولی از انطباق سیاست های کلی نظام با عملکرد خود نمی گیرد، گفت: در بحث برنامه ششم توسعه هم موارد متعددی از عدم انطباق وجود دارد که یکی از مصادیق آن ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه است که ابلاغ شده و قانون آن در مجلس نهایی شده اما سامانه مرتبط با آن همچنان راه نیفتاده است. گفتند راه افتاده اما عددی که بارگذاری شده اصلاً قابل مقایسه با کل کارکنان و مقامات کشور نیست.‌

,

 

,

 

,

انتهای پیام/ک

,

منبع: مهر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه