اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

عظمت نظام مرهون بانوانی است که اسوه های رشادت را پرورش دادند

عظمت نظام مرهون بانوانی است که اسوه های رشادت را پرورش دادند
حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی گفت: عظمت جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار بانوان سرافرازی است که اسوه‌های رشادت و دلاوری را در دامن پاک خود پرورانده و اینگونه افتخار آفریدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بیت امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروزوفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار داشت: حضرت ام‌البنین(س) زندگی خود را وقف حمایت از ولایت نمود و با تربیت با وفاترین فرزند، حضرت قمر بنی هاشم(ع) و جان نثاری آن در دفاع از امامت و ولایت در مصائب سخت و دشوار در برابر شهادت همسر و فرزندان خویش بردباری نمود و در زمره فداکارترین مادران و همسران شهدا قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی با اشاره به نامگذاری این روز به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا افزود: افتخار نامگذاری سالروز وفات آن بانوی بزرگوار به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا، زمینه‌ای برای گرامیداشت مقام و منزلت مادران و همسران بزرگوار شهدا است.

,

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: مادران و همسران شهدا با پیروی از این بانوی عظیم الشان با برخورداری از ایمان، ایثار و ازخودگذشتگی در راه اسلام و حفظ و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی، جان فرزندان و همسران عزیز خویش را نثار نمودند و با افتخار به جان‌فشانی عزیزان خود در مسیر حق و حقیقت، شکیبایی و استقامت را  به‌عنوان والاترین جلوه‌های ایثار به بهترین وجه ممکن معنا و جاودانه نمودند.

,

شاهرخی عنوان کرد: شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثار و مقاومت بانوان سرافرازی است که اسوه‌های رشادت و دلاوری را در دامن پاک خود پرورانده و امروز منش و رفتار آنان سرلوحه بانوان جامعه اسلامی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه