اخبار داغ

به همت گروه‌های جهادی انجام شد؛

شعله گاز، گرمابخش زندگی سه یتم لنده‌ای+تصاویر

شعله گاز، گرمابخش زندگی سه یتم لنده‌ای+تصاویر
به همت گروه های جهادی خادمیاران امام رضا(ع) و حضرت ولی عصر(عج) گازرسانی به خانه سه کودک یتیم لنده ای اجرایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس هرجایی که تفکر جهادی بر جامعه حاکم شد شاهد رفع مشکلات نیازمندان بوده این و امروز نیز به همت همین تفکر که نتیجه آن تشکیل گروه های جهادی است شاهد گازرسانی به خانه سه کودک یتیمی بودیم که سه سال است چشم انتظار گاز خانگی بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

علی کاظم سیاوش نماینده گروه خادمیاران امام رضا(ع)گفت:به همت گروه خادمیاران امام رضا(ع) و گروه جهادی حضرت ولی عصر(عج) وشهید هاشمی و باکمک مالی دیگر گروه ها ومردم خیر، منزل مسکونی سه کودک یتیم گازکشی شده است.

,

وی افزود: وجود چنین حرکت هایی با کمک مردم می تواند باعث رفع نیاز بسیاری از ایتام و نیازمندانی باشد که سال های سال چشم انتظار همت و تلاش مردم هستند.

,

مسول گروه جهادی خادمیاران امام رضا(ع) تصریح کرد: خدمت رسانی به محرومین ازبهترین وبا ارزشترین کار های است که می تواند در رفع نیازهای اولیه محرومان مفید باشد لذا انتظار داریم مردم در این اقدامات تاثیرگذار سهیم باشند.

,

وی در ادامه از اقدامات خوبی فرمانده سپاه ناحیه لنده در پیگیری مشکلات محرومان و نیازمندان به خصوص کمک و بازسازی منزل مسکونی آتش گرفته در روستای سرآسیاب قدردانی کرد.

,

تصاویرتکمیلی در زیر آمده است:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه