اخبار داغ

کارشناس مسائل مذهبی:

فیلم «بانوی بهشت» توطئه جدید تشیع انگلیسی است

فیلم «بانوی بهشت» توطئه جدید تشیع انگلیسی است
حجت‌الاسلام تاج‌آبادی با اشاره به اینکه دست‌پخت جدید شیعه انگلیسی و صهیونیست‌ها تحت عنوان بانوی بهشت که توسط یاسر الحبیب لندن‌نشین در حال ساخت است، گفت: این اقدام توطئه جدید تشییع انگلیسی است که مورد اعتراض شدید دنیای اسلام و جامعه شیعه قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام تاج آبادی کارشناس مذهبی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به اقدام جدید جریان تشییع انگلیسی مبنی بر ساخت فیلم "بانوی بهشت" گفت: از صدر اسلام همواره جریانی به دنبال تفرقه بوده و امروز تشییع انگلیسی محوریت کار خود را اهانت به مقدسات دین اسلام و جامعه تشییع گذاشته که در این ایام به دنبال تفرقه انداختن بین شیعه و سنی است و این یک مسئله بدیهی است که برای رسیدن به اهداف شوم خود از هر شیوه ای استفاده می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت الاسلام تاج آبادی کارشناس مذهبی در گفتگو با , دیار آفتاب,

وی با اشاره به اینکه دستپخت جدید شیعه انگلیسی و صهیونیست‌ها تحت عنوان بانوی بهشت که توسط یاسر الحبیب لندن‌نشین در حال ساخت است، افزود: این اقدام توطئه جدید تشییع انگلیسی است که مورد اعتراض شدید دنیای اسلام و جامعه شیعه قرار گرفته است.

,

این کارشناس مذهبی اظهار کرد: امروز تشییع انگلیسی اهداف خود را متمرکز بر روی نقاطی که مورد تعصب شیعه ها و سنی ها است گذاشته و این نقاط را به عنوان نقطه ضعف آنها پر رنگ می کنند که اگر آگاهی و هوشیاری نسبت به توطئه ها نباشد قطعاً گمراهی و انحراف صورت می گیرد که نیاز است دنیای اسلام، جامعه شیعه، مردم و خصوصاً هیئتی‌ها نسبت به این مسائل هوشیار باشند.

,

وی افزود: جریان سید صادق شیرازی آنجایی که دفاع از اسلام و دفاع از ارزش‌های اسلام است خاموش شده‌اند و خداوند متعال به‌گونه‌ای مشت نفاق را باز می‌کند که دست‌ها و اهداف شوم را به‌وضوح برای همه نمایش می‌دهد.

,

تاج‌آبادی بیان کرد: آنجایی که صحبت از شهادت و ایثار و جان دادن در راه اهل‌بیت(ع) است به‌راحتی جریان‌های منحرفی چون شیرازی و تشییع انگلیسی خاموش می‌شود و هرجایی که تفرقه است این جریان منحرف پیشتاز است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: جریان تشییع انگلیسی از اقدامات تفرقه انگیزانه به دنبال کسب منافع مادی و شخصی است و می خواهند کیسه های خود را پر کنند و دنبال موقعیت های خودشان هستند و قطعاً هرکجا که موقعیت آنها به خطر بیفتد صحنه را خالی می‌کنند و این مسئله از صدر اسلام وجود داشته که در ابتدای انقلاب هم جریان‌های منافقین، ملی‌گراها و تشییع انگلیسی اوج گرفته است.

,

«بانوی بهشت» عنوان فیلمی است که تا چند روز آینده به نمایش درمی‌آید.این فیلم به مهم‌ترین مسئله تاریخ شیعی در خصوص واقعه غدیر و شهادت حضرت زهرا(س) به نویسندگی الحبیب روحانی ساکن لندن می پردازد.

, .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه