اخبار داغ

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

برخوردهای دستگاه قضایی با مفسدین مردم را امیدوار کرده است

برخوردهای دستگاه قضایی با مفسدین مردم را امیدوار کرده است
محمد اسماعیلی، عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: برخوردهای دستگاه قضائی با مفسدان جامعه امید را در دل مردم زنده کرده است که امیدواریم این اقدامات ادامه یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: در نظام جمهوری اسلامی انتظار این است که همه افرادی که به عنوان مسئول سر کار می‌آیند از افراد پاک دست، سالم، متدین و کارآمد بوده و مشکلات کشور را حل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه قوه قضائیه در نظام جمهوری اسلامی از مسئولیت سنگینی برای نهادینه کردن عدالت در جامعه برخوردار است، ادامه داد: همه آحاد مردم به ویژه افرادی که دستشان به جایی بند نیست باید امیدوار به کار قوه قضائیه در اجرای عدالت باشند.
,
 
,
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پس از روی کار آمدن آیت‌الله رئیسی امیدواری جدیدی در خصوص برخورد با مفاسد اقتصادی ایجاد شده است که جای تقدیر دارد، افزود: امیدواریم تحولی که از در درون قوه قضائیه آغاز شده است ادامه یافته و اجازه ندهد کوچکترین تخلفی در درون این قوه انجام شود.
,
 
,
اسماعیلی یادآور شد: برخی افراد به دنبال سوء استفاده از موقیعت شغلی در قوه قضائیه هستند که باید جلوی چنین افرادی گرفته شده و به این افراد اجازه فعالیت نداد.
,
 
,
وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند کسانی که در جمهوری اسلامی با اموال دولت و مردم اموال بسیاری را برای جمع کرده‌اند، این اموال به بیت‌المال برگردد، بیان داشت: ضروری است اموال نامشروع از اول انقلاب تا کنون مورد بررسی قرار گرفته و هرکسی که دارای چنین اموالی است به خزانه بیت‌المال برگردد.
,
 
,
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: امیدواریم قوه قضائیه با کسانی که دنبال مفسده و رانت خواری در مسئولیت خود هستند، با تمام قوت و قدرت برخورد کرده و اجازه ندهد کوچکترین مفسده‌ای در سیستم اداری شکل بگیرد که اگر اینگونه باشد مردم نسبت به آینده نظام و اجرای عدالت در سطح کشور امیدوارتر خواهند شد.
,
 
,
عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی برضرورت بررسی اموال مسئولان رده بالای کشور از سوی قوه قضائیه تاکید کرد و گفت: هیچ مسئولی حق ندارد از جایگاه خود به نفع اطرافیان، فامیل، گروه و حزبش به اموال مردم و بیت‌المال دست درازی کند.
,
 
,
اسماعیلی تصریح کرد: قوه قضائیه در برخورد با افراد مفسد حتی اگر بردار رئیس جمهور، معاون رئیس جمهور، دختر وزیر و وزیر باشد جدی بوده و با متخلفان به شدت تمام برخورد کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه