اخبار داغ

دبیر برگزاری رویداد پیشگام:

۱۵بهمن آخرین مهلت ثبت‌نام در نخستین رویداد پیشگام استان یزد است

۱۵بهمن آخرین مهلت ثبت‌نام در نخستین رویداد پیشگام استان یزد است
قلی زاده دبیر برگزاری رویداد پیشگام گفت: مهلت ثبت‌نام در نخستین رویداد پیشگام استان یزد تا روز ۱۵ بهمن است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمدرضا قلی زاده پیش از ظهر امروز در نشست خبری اولین رویداد پیشگام در استان یزد که در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد با بیان اینکه ما در جمهوری اسلامی آرمان‌هایی داریم که باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم، گفت: زمانی که کشوری به آرمان‌های خود دست یابد سریع‌تر می‌تواند به سمت پیشرفت در عرصه‌های مختلف دست یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

دبیر برگزاری رویداد پیشگام در کشور اضافه کرد: رسیدن به آرمان‌ها در هر کشوری با یکسری چالش‌ها و موانع درونی و بیرونی مواجه است که اگر مردم و حاکمیت و دولت‌ها ارتباط مناسبی داشته باشند می‌توانند این چالش‌ها را پشت سر گذاشته و به سمت پیشرفت حرکت کنند.

,

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت در هر جامعه‌ای بدون حضور مردم غیرممکن است، اذعان کرد: اگر مردم حضور نداشته باشند شاید یک مجموعه در مقطعی بتواند پیشرفت کند اما اگر همراهی و همدلی مردم نباشد آن راه و مسیر مستمر نخواهد بود.

,

قلی زاده استان یزد را دومین میزبان رویداد پیشگام در کشور اعلام کرد و اظهار داشت: اولین استانی که این رویداد در آن برگزار شد، همدان بود که بازخوردهای مثبتی از سوی مجموعه‌های شرکت‌کننده در آن به دست آمد.

,

دبیر برگزاری رویداد پیشگام در کشور مدت‌زمان ثبت‌نام در این رویداد را تا ۱۵بهمن‌ماه اعلام کرد و گفت: تنها محدودیت شرکت در این رویداد، داشتن دغدغه از سوی جوانان و انگیزه آن برای حرکت و مطالبه گری و حل مشکلات در هر استان است.

,

وی زمان شروع رویداد پیشگام در استان یزد را ۳۰بهمن‌ماه اعلام و اظهار داشت: این رویداد در استان یزد به‌صورت سه تا آخر هفته برگزار می‌شود که بخش‌های متعدد و مختلفی نیز برای آن در نظر گرفته‌شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه