اخبار داغ

در آسیا حریف آسانی وجود ندارد؛

پیروانی: برای تکرار موفقیت به تدارک ویژه‌ای نیاز داریم/ با عدم وجود VAR امکان میزبانی را نداریم

پیروانی: برای تکرار موفقیت به تدارک ویژه‌ای نیاز داریم/ با عدم وجود VAR امکان میزبانی را نداریم
مدیر تیم پرسپولیس گفت: باید خیلی خوب تدارک ببینیم و خیلی خوب باشیم تا بتوانیم موفقیت‌ها و افتخارات سال‌های گذشته را کامل کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، افشین پیروانی اظهار داشت: با توجه به قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا 2021 باید بگویم و تاکید کنم که در این رقابت‌ها، حریف آسان وجود ندارد. تیم‌ها همه قابل احترام هستند و نمی‌شود هیچ تیمی را دست کم گرفت. تیمی که به نمایندگی کشوری می‌آید حتما خوب است و یک سری قابلیت‌ها دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: چون تجربه چندین و چند ساله داریم، می‌گوییم، حریف آسان وجود ندارد. باید خیلی خوب تدارک ببینیم و خیلی خوب باشیم تا بتوانیم موفقیت‌ها و افتخارات سال‌های گذشته را کامل کنیم.

,

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: قدرت‌های فوتبال آسیا با تدارک ویژه و هزینه‌های نجومی در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. راه پیدا کردن به فینال واقعا دشوار است و کار خیلی سختی است. با کوچکترین اشتباه از دور خارج می‌شوید. برای رسیدن به این موقعیت باید خیلی بهتر از قبل تدارک ببینیم چون رقبا، نگاه ویژه‌ای به ما خواهند داشت. خود را برابر تیمی می‌بینند که در سه فصل گذشته، دو بار قهرمان غرب آسیا شده و به فینال رسیده است. حتما تدارک آنها نیز ویژه‌تر خواهد بود.

,

افشین پیروانی خاطرنشان کرد: تیم، باشگاه و هواداران همه باید دست به دست هم بدهیم تا پرسپولیس به آن چه که لیاقتش را دارد برسد. در مورد بحث میزبانی هم باید بگویم، قطعا ما هم دلمان می‌خواهد میزبان بازی‌های متمرکز مرحله گروهی باشیم ولی بحث امکانات وجود دارد که یکی از بدیهی‌ترین آنها VAR است. به این ترتیب امکانی برای میزبانی نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه