اخبار داغ

ارزیابی دقیقی از رقیبایم ندارم

ملایی: هیچ چیز نمی‌تواند من را از المپیک دور کند/ قایق هایمان بسیار قدیمی شده، نیاز به قایق استاندارد داریم

ملایی: هیچ چیز نمی‌تواند من را از المپیک دور کند/ قایق هایمان بسیار قدیمی شده، نیاز به قایق استاندارد داریم
بانوی پاروزن تیم ملی روئینگ کشورمان گفت: شرایط تمرینات مناسب است و در تلاش هستم چالش های پیش‌رو تاثیری در عملکرد و پیشرفتم نداشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی نازنین ملایی بانوی پاروزن تیم ملی روئینگ با اشاره به وضعیت کرونایی و مشخص نبودن زمان دقیق مسابقات اظهار داشت: شرایط اردو مناسب است و تمرینات را به خوبی پشت سر می‌گذارم. در تلاش هستم تا مسابقه به آمادگی خوبی برسم و بتوانم آن را حفظ کنم، چرا که زمان دقیق برگزاری مسابقه به دلیل شرایط کرونایی بطور دقیق مشخص نیست و این موضوع کمی شرایط را نسبت به سال‌های گذشته تغییر می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: نتیجه‌گیری در این مسابقات برایم ارزش بیشتری دارد چرا که شرایط سخت تر است. در این رقابت ها همه کشورها برای کسب سهمیه المپیک با همه توان حضور پیدا می‌کنند و از طرف دیگر شرایط کرونایی تقویم مسابقات را برهم زده و نمی‌توان به خوبی مراحل تمرینی را انجام داد. درست است این شرایط در دنیا همه‌گیر شده اما رقبا شرایط نسبتا بهتری دارند ولی من اجازه نمی‌دهم این تفاوت ها من را از نتیجه دلخواهم دور کند.

,

نائب‌قهرمان بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: این مسیر هم سخت و هم لذتبخش است. زمانی که برای افتخارآفرینی میهن تلاش می‌کنی سختی مسیر قهرمانی احساس نمی‌شود اما حتما حمایت بیشتر انگیزه ما را بالاتر خواهد برد. با این وجود بازهم اجازه نمی‌دهم از تلاشم برای کسب عنوان قهرمانی و افتخار آفرینی برای کشورم کم شود.

,

ملایی با اشاره به اهمیت تجهیزات در رشته‌های قایقرانی گفت: قایق هایی که ما داریم بسیار قدیمی شده و واقعا نیازمند قایق های با کیفیت برای کسب سهمیه هستیم. ما با این قایق‌ها تمرین می‌کنیم و برای مسابقه با قایق های جدید و استاندارد باید رقابت کنیم و این موضوع باعث نابرابری می‌شود. البته گفتنی است در این شرایط سخت اقتصادی فدراسیون قایق‌هایی تهیه کرده اما در گمرک هستند و امیدوارم زودتر این قایق‌ها به دست ما برسند تا بتوانیم در تمرینات استفاده کنیم و برای مسابقات انتخابی المپیک دوباره درگیر تفاوت ها نشویم.

,

وی درباره شرایط آمادگی‌اش گفت: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتم و با وجود چالش‌هایی که برایم پیش آمد و باعث شد درباره کوچک ترین مسائل نیز حواسم را جمع کنم، شرایط مناسبی دارم و به هدفم رسیده‌ام. رکورد های امسال نشان دهنده رسیدن به هدفم است و از نازنین سال گذشته بهتر شده‌ام.

,

بانوی ملی پوش کشورمان درباره شرایط رقبا گفت: در حال حاضر ارزیابی دقیقی از ورزشکاران رقیب ندارم. به دلیل شرایط کرونایی مسابقه‌ای برگزار نشده و نمی‌توان پیش‌بینی‌ای از شرایط آنها داشت. اما نکته‌ای واضح است حضور آن‌ها با تمام توان است چرا که مسابقات کسب سهمیه المپیک است.

,

ملایی در پایان گفت: امیدوارم این ویروس همه‌گیر زودتر نابود شود و دنیا و مردم آن به زندگی عادی خود بازگردند. همچنین از مسئولین انتظار حمایت بیشتری از ورزشکاران به‌خصوص در این شرایط سخت که در حال تمرین برای حضور موفق در بازیهای المپیک هستند نیازمند انگیزه هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه