اخبار داغ

معاون اداره غله استان زنجان:

۴۰۰ تن برنج تنظیم بازاری در استان زنجان توزیع می‌شود

۴۰۰ تن برنج تنظیم بازاری در استان زنجان توزیع می‌شود
رحمنی معاون اداره غله استان زنجان از توزیع 400 تن برنج هندی تنظیم بازار در سطح استان خبرداد و گفت: توزیع برنج تا پایان امسال ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه 400 تن برنج تنظیم بازار در بهمن و اسفندماه در بازار استان زنجان توزیع می‌شود اظهار کرد: این برنج‌ها توسط مباشرهایی که سازمان صمت تعیین کرده، توزیع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مجوز توزیع برنج را دریافت کردیم و مباشران تعیین شده توسط سازمان صمت می‌توانند به اداره غله استان مراجعه کنند ابراز کرد: امروز 50 تن برنج به یکی از مباشرین توزیع کننده برنج تحویل داده شد.

,

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه روند توزیع به مرور زمان انجام خواهد شد ادامه داد: نظارت بر روند توزیع نیز برعهده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان است.

,

وی خاطر نشان کرد: قیمت برنج در درب انبار 17 هزار تومان عرضه می‌شود اما متاسفانه در بازار بالاتر از این میزان است.

,

رحمنی با بیان اینکه برنج‌های توزیع شده از نوع هندی با کد 1121 در کیسه‌های 10 کیلویی است افزود: مجوز توزیع شکر و برنج تا آخر اسفند ماه داده شده است.

,

وی با تاکید براینکه از ناحیه صمت باید مباشرین معرفی شوند تا کار توزیع اتفاق بیفتد بیان کرد: در حال حاضر 400 تن برنج و 50 تن شکر در انبار ذخیره شده و آماده توزیع هستند.

,

رحمنی با تاکید براینکه از بابت تامین شکر و برنج هیچ مشکلی در استان زنجان نداریم افزود: توزیع شکر در قالب بسته‌های یک کیلویی در سطح فروشگاه‌های زنجان عرضه می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه 794 تن شکر در سطح استان زنجان توزیع خواهد شد گفت: شکر نیز با قیمت 6 هزار و 600 تومان درب انبار به مبارشرین تحویل داده می‌شود.

,

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان خاطر نشان کرد: شکر در بسته‌های 50 کیلویی است که در کارخانجات به بسته‌های کوچک تبدیل شده و هزینه‌های حمل‌و‌نقل و بسته‌بندی به قیمت آن اضافه شده که بعد آن قیمت توسط سازمان صمت تعیین و توزیع می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه