اخبار داغ

ایجاد اشتغال پایدار در باشت برای مددجویان کمیته امداد

ایجاد اشتغال پایدار در باشت برای مددجویان کمیته امداد
قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) باشت گفت: یکی از اهداف اصلی کمیته امداد ایجاداشتغال پایدار در بین مددجویان شهرستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر گرامی در گفتگو با پایگاه خبری صبح زاگرس گفت: دوره های توجیهی کمیته امداد امام خمینی ره با همکاری بسیج جامعه  مهندسین  کشاورزی  شهرستان باشت بر ای پایدار سازی  اشتغال در سطح شهرستان برای مدد جویان این نهاد در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) ابراز داشت:هر سال مجریان طرح توانمد سازی  برای  طرح های اشتغال زایی در دوره های مختلف در دو بخش کشاورزی و دامداری در طول سال  برگزار می شود که برای این طرحهای تسهیلات  اشتغال زایی برای  توسعه اشتغال پایدار در بین مددجویان در نظر گرفته شده است.

,

 گرامی گفت: این سومین دوره ای است که در سطح شهرستان برگزار شده و این روند باید ادامه داشته باشد، چون یکی از سیاسیت های اصلی  ما ایجاد اشتغال پایدار خصوصا در روستاها است.

,

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی باشت گفت:بیشتر این تسهبلات  در زمینه دامداری ، زنبور داری، و داروهای گیاهی  برای مددجویان است که تاکنون 150  میلیون تومان به  گیاهان داروئی اختصاص داده شده است و زمینه اشتغال برای 60 نفر فراهم شده است  و120 نفر نیز تاکنون به بانکهای عامل نیز جهت دریافت تسهیلات معرفی شده اند.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه