اخبار داغ

معاون اجتماعی ناجا:

دشمن جرات تعدی و تعرض به مرزها را ندارد

دشمن جرات تعدی و تعرض به مرزها را ندارد
معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با تاکید بر لزوم تبیین ماهیت مرز و مرزبانی برای عموم گفت: مرزبانان دژ محکم و حافظان جان، امنیت و آسایش عمومی مردم و مرزنشینان هستند و کسی جرات تعدی و تعرض به مرزها را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی حاجیان روز چهارشنبه در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا افزود: مرزبانان همواره به دنبال تأمین امنیت مرزهای سراسر غرور ایران اسلامی هستند که به پاس تلاش های شبانه روزی آن‌ها، خدا قوت می گویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی  ادامه داد: اینکه مردم ایران در امنیت و با خیالی آسوده به امور خود می پردازند را مدیون حضور مقتدرانه مرزبانان در مرزهای ایران اسلامی می دانیم.
,
 
,
معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه که ماهیت مرز و مرزبانی نیاز به تبیین دارد، افزود: مرزبانان شبانه روز در تلاش هستند امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند که این سطح سلحشوری و مظلومیت باید به تصویر کشیده شود.
,
 
,
سردار حاجیان اظهار داشت: مأموریت نیروی انتظامی را باید از مرز تا مرکز تعریف کرد چرا که چتر امنیت کشور، به پهنای جغرافیای ایران اسلامی است و بیشتر نهادهای لشکری و کشوری زیر چتر امنیت ناجا فعالیت می کنند.
,
 
,
وی امنیت عمومی را بسترساز توسعه اجتماعی، سیاسی و ترویج فرهنگ در کشور دانست و افزود: مرزبانان با اقتدار و قدرت از مرزهای ایران اسلامی دفاع می کنند و امروز بنا بر قدرت نظامی و دفاعی این عزیزان در مرزها، کسی اجازه تعدی و تعرض به خاک کشور را ندارد.
,
 
,
سردار حاجیان با بیان اینکه مرزبانی باید نگاه ایجابی و مردمی به مرز داشته باشد، گفت: باید از ظرفیت مرزنشینان در همراهی با مرزبانان بهره برد چراکه این عزیزان با همراهی  هم از مرزها پاسداری می کنند.
,
 
,
وی اضافه کرد: دشمن، اقتدار مرزبانان نیروی انتظامی را لمس کرده که جرأت دست درازی به مرزها را ندارد، از این سو نیاز است رشادت ها و جانفشانی های مرزبانان را تبیین و در منظر عموم قرار دهیم و این امر فقط از طریق معاونت اجتماعی محقق خواهد شد.
,
 
,
حاجیان با اشاره بر ضرورت تقویت و توسعه ساختار معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا، ادامه داد: درک اجتماعی از مأموریت های مرزبانی یک مولفه ویژه است که این مهم با ارتقاء ساختار معاونت اجتماعی میسر می شود و نباید اقدامات سلبی در مستحکم کردن قدرت آن صورت بگیرد.
,
 
,
معاون اجتماعی ناجا گفت:  اگر می خواهیم مرزبانی را به معنای واقعی ترسیم کنیم، باید از ظرفیت های مشارکت عمومی، آموزش های چهره به چهره، افکار عمومی، دانش رسانه و فناورهای نوین استفاده کنیم، اگر در حوزه اجتماعی ضعیف عمل شود، چهره امنیت خدشه دار خواهد شد.
,
 
,
سردار حاجیان با تأکید بر ضرورت راه اندازی نظرسنجی در حوزه مرزبانی، گفت: نیاز است در حوزه مرز و مرزبانی چالش های اجتماعی و فرهنگی و همچنین مشکلات مرزنشینان شناسایی شود و متناسب با آن ها برآورد اجتماعی و اطلاعاتی تهیه شود.
,
 
,
معاونت اجتماعی ناجا پل ارتباطی پلیس و مردم
, معاونت اجتماعی ناجا پل ارتباطی پلیس و مردم,
فرمانده مرزبانی ناجا نیز با اشاره به نقش و جایگاه معاونت اجتماعی در نیروی انتظامی، گفت: معاونت اجتماعی یک معاونت ماموریتی و پل ارتباطی بین پلیس و مردم است و کار اجتماعی بسیار سخت و میزان اثرگذاری بسیار بالایی دارد.
,
 
,
سردار احمدعلی گودرزی افزود: معاون اجتماعی ناجا، جوان‌ترین افسر نیروی انتظامی است که با حکم فرمانده نیروی انتظامی، این افسر جوان و شایسته به این سمت نائل آمده که این انتصاب را تبریک عرض می کنم.
,
 
,
وی با اشاره به تهدیدات فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در جامعه امروز، افزود: فضای مجازی؛ بیشترین فضای ذهنی جوانان را به خود اختصاص داده و دشمنان ایران اسلامی در این فضا با توطئه های گوناگون، درصدد ضربه زدن به جوانان و کشور هستند.
,
 
,
سردار گودرزی تصریح کرد: مرزهای ایران اسلامی با تهدیدات فراوانی روبه رو است و دشمنان نظام مقدس ایران اسلامی سعی در ضربه زدن به نیروی انتظامی و مرزبانی و امنیت کشور دارند.
,
 
,
وی با اشاره به نقش و جایگاه معاونت اجتماعی در نیروی انتظامی، اظهار داشت: معاونت اجتماعی یک معاونت ماموریتی و پل ارتباطی بین پلیس و مردم است، کار اجتماعی بسیار سخت و میزان اثرگذاری بسیار بالایی دارد.
,
 
,
این مقام ارشد مرزبانی ناجا، مرزهای ایران اسلامی را مقدس دانست و گفت : مرزبانان ادامه دهندگان راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در مرزهای ایران اسلامی هستند، لذا خدمت در مرز توفیق الهی است و معاونت اجتماعی می بایست عملکرد این مرزبانان را به خوبی به عموم هموطنان اطلاع رسانی کنند.
,
 
,
سردار گودرزی یکی از ماموریت های سخت پلیسی را مرزبانی عنوان کرد و افزود: اقدامات رسانه ای در حوزه مرز و مرزبانی باید بیشتر دیده شود تا هموطنان ما در سراسر کشور با ماموریت ها  و خدمات مرزبانان و همچنین سختی های مرزی  بیشتر آشنا شوند.
,
 
,
فرمانده مرزبانی ناجا بر توجه به تولیدات رسانه ای در مرز، آموزش چهره به چهره در بین مرزنشینان، وجود کارشناسان مشاوره در مناطق مرزی و ... تاکید کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: پایگاه خبری پلیس
, پایگاه خبری پلیس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه