اخبار داغ

فرماندار ساری خبر داد

بهره‌برداری از 120 پروژه طی دهه فجر در ساری/ کلید 251 واحد مسکن مهر به مالکان تحویل داده می‌شود

بهره‌برداری از 120 پروژه طی دهه فجر در ساری/ کلید 251 واحد مسکن مهر به مالکان تحویل داده می‌شود
عباسعلی رضایی از بهره‌برداری 120 پروژه عمرانی و زیرساختی با صرف اعتباری بیش از 664 میلیارد تومانی طی ایام دهه فجر در ساری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباسعلی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: باید یاد و نام بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا را زنده نگه داشت، زیرا دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، نمی‌توانند چهل سالگی و بلوغ انقلاب را ببینند.

وی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه فعالیت خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

فرماندار ساری خاطرنشان کرد: با توجه به قرار داشتن در شرایط کرونایی، در ایام دهه فجر امسال، مراسم افتتاح پروژه‌ها همچون سال‌های گذشته برگزار نمی‌شود.

رضایی تصریح کرد: همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حدود 664 میلیارد و 197 میلیون و 800 هزار تومان پروژه عمرانی و زیرساختی در مرکز مازندران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از 120 پروژه در ایام دهه فجر، ادامه داد: بهره‌برداری از 251 واحد مکسن مهر، 19 مجموعه تفریحی، گردشگری و اقامتگاه بومگردی و سد لاستیکی فرح‌آباد از مهم‌ترین پروژه‌های در دست بهره‌برداری طی این ایام است.

فرماندار ساری اعلام کرد: 8 گلزار شهدا، 4 پروژه آبرسانی روستایی، 30 پروژه بخش کشاورزی، 14 پروژه راه حمل‌ونقل جاده‌ای، 6 پروژه منابع طبیعی و آبخیزداری و بهره‌برداری از اورژانس بیمارستان بوعلی از دیگر پروژه‌های این ایام است که به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه