اخبار داغ

برگزاری نشست هم اندیشی وزرای ورزش و روسای کمیته ملی المپیک

گودرزی: از دولت آزار دیدم، از ورزش نه/ علی آبادی: تاریخی باید بنویسیم که کسی افراد را تغییر ندهد

گودرزی: از دولت آزار دیدم، از ورزش نه/ علی آبادی: تاریخی باید بنویسیم که کسی افراد را تغییر ندهد
نشست هم اندیشی وزرای ورزش و روسای کمیته ملی المپیک در ادوار مختلف برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشست هم اندیشی وزرای ورزش، روسا و دبیران سابق وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک امروز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
در این مراسم سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، محمود گودرزی وزیر سابق ورزش، محمد علی آبادی رئیس سابق کمیته ملی المپیک، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته پارالمپیک، حمید سجادی معاون اسبق وزارتخانه، برخی از اعضای هیات اجرایی و... حضور داشتند.
,
 
,
*غفوری فرد: احترام صالحی امیری به گذشتگان و پیشکسوتان ستودنی است
, *غفوری فرد: احترام صالحی امیری به گذشتگان و پیشکسوتان ستودنی است,
محمدحسن غفوری فرد رئیس اسبق سازمان تربیت‌بدنی در این نشست گفت: یکی از کارهای خوب صورت گرفته در زمان صالحی‌امیری احترام به گذشتگان و پیشکسوتان بوده این در حالی است در کشور رسم بر این بود فرد جدیدی که می‌آمد کارهای نفرات قبلی را نفی می‌کرد.
,
 
,
*علی آبادی: تاریخی باید بنویسیم که کسی نتواند افراد را تغییر دهد
, *علی آبادی: تاریخی باید بنویسیم که کسی نتواند افراد را تغییر دهد,
محمد علی‌آبادی رئیس اسبق کمیته ملی المپیک در نشست امروز، عنوان کرد: خصوصیاتی در صالحی‌امیری وجود دارد که ارزشمند است به خصوص در این دنیای وانفسای سیاسی که افراد خیلی سخت با هم کنار می‌آیند اما او چندین جلسه با ما برگزار کرده است.
,
وی افزود: تاریخی باید بنویسیم که اگر صالحی‌امیری نبود کسی نتواند حاشیه بسازد، افراد را تغییر دهد و تاریخ نوشته شده درست باشد. اگر بتوانیم تاریخی را بنویسیم که پس از آن هر کسی بر مسند قدرت نشست فکر کند که خودش این تاریخ را نوشته است. در این مدت که موزه ورزش تشکیل شده ببینید چقدر مدال‌های و کاپ‌هایی در کنج خانه‌ها بوده و فراموش شده که حالا در جای خود قرار دارد.
,
 
,
*گودرزی: از دولت آزار دیدم، از ورزش نه
, *گودرزی: از دولت آزار دیدم، از ورزش نه,
محمود گودرزی وزیر سابق ورزش عنوان کرد: بحث جابه‌جایی قدرت، عصر حاضر را عصر دانش می‌دانند. دانش به عنوان اصلی ترین منبع قدرت هر جایی قدم بگذارد در آنجا توفیقاتی حاصل خواهد شد. برخی به من می‌گویند آیا از ورزش آزار دیده‌ای، می‌گویم از دولت و مجلس بیشتر آزار دیدم اما از ورزش نه. ساحت ورزش پاک است و باید از حاشیه جلوگیری کند.
,
 
,
*سجادی: یکی از کم کاری‌های فرهنگی ما ثبت تاریخ است
, *سجادی: یکی از کم کاری‌های فرهنگی ما ثبت تاریخ است,
حمید سجادی معاون اسبق وزارت ورزش، عنوان کرد: یکی از کم کاری فرهنگی ما در ثبت تاریخ است که خوشبختانه این کار صورت گرفته است. نمی‌دانم چرا باید خصوصیات خوب ایرانیان را در کتاب‌های تاریخی مورخین خارجی بخوانیم و خودمان آنها را ثبت نکردیم.
,
وی همچنین پیشنهاد داد: فدراسیون آمار و تاریخ ورزش در کشور داشته باشیم. 
,
معاون اسبق وزارت ورزش یادآور شد: شنیدم که نام کمیته ملی المپیک ایران در مجمع فوتبال کشورمان نیست. منتظری، رییس وقت سابق فدراسیون کنگ‌فو داشتند کنگ‌فوی ایرانی را ثبت جهانی می‌کردند، گفتند ۲۵ کمیته المپیک در دنیا باید به اسپورت اکورد اعلام کنند که این رشته در کشور ما فعال است و کمیته‌ها چنین جایگاهی دارند اما مرجع اصلی ورزش عضو یک فدراسیون نیست و این باید در تاریخ ثبت شود. ما جاهایی راه را غلط می‌رویم. 
,
 
,
داورزنی: ورزش ایران به دستاوردهای خوبی رسیده/ علی نژاد: باید از تاریخ ورزش درس بگیریم
, داورزنی: ورزش ایران به دستاوردهای خوبی رسیده/ علی نژاد: باید از تاریخ ورزش درس بگیریم,
محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در نشست هم اندیشی عنوان کرد: مردم ایران مطلع باشند در این ۴۰ سال گذشته کشور ما هیچ وقت راحت نبوده و ورزش ایران به دستاوردهای خوبی رسیده است.
,
 
,
صالحی‌امیری در این نشست با تقدیر از عملکرد داورزنی، گفت: والیبال به فوتبال طعنه زده و جایگاه خوبی کسب کرده است. 
,
 
,
مهدی علی‌نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در این نشست خاطرنشان کرد: ما باید حتما تاریخ ورزش را بدانیم، تحلیل کنیم، از آن درس بگیریم و به نسل‌های آینده منتقل دهیم. از علی آبادی تشکر می‌کنم که ۱۴ سال پیش اعتماد کرد و مدیریت ووشو را به من سپرد.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه