اخبار داغ

استقبال گرم کادرفنی از یک چهره ستاره‌دار؛

اشرار در تمرین استقلال/ آبی‌ها در آغوش یک سابقه‌دار!

اشرار در تمرین استقلال/ آبی‌ها در آغوش یک سابقه‌دار!
در تمرین امروز تیم استقلال اتفاق عجیبی توسط کادرفنی تیم افتاد، موضوعی که سجایای اخلاقی و پروتکل‌های بهداشتی را به‌سخره گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  از قبل آغاز لیگ بیستم تا همین روزها یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌‌های محمود فکری برچیدن حواشی از اطراف استقلال بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با این وجود اما در تمرین امروز (چهارشنبه) آبی‌ها شاهد حضور عجیب یکی از اشرار معروف تهران، ملقب به «هانی کُرده» بودیم که با استقبال گرم محمود فکری و بازیکنان مواجه شد. همچنین این فرد با بغل کردن بازیکنان و زیر پا گذاشتن پروتکل‌های بهداشتی، سلامتی آبی‌ها را در آستانه دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان به خطر انداخت.

,

در روزهایی که حتی خبرنگاران اجازه‌ ورود به تمرینات تیم ها را ندارند؛ برای حضور چنین افرادی آن هم بدون رعایت پروتکل های بهداشتی، کلمه‌ی تاسف بهترین واژه برای توصیف این لحظات باشد. در خلال این اتفاق، بازیکنان استقلال به همراه محمود فکری خوش و بش گرمی با این چهره و همراهانش در تمرین انجام می‌دهند و بی‌توجه به آنچه در ایران و جهان در ارتباط با کرونا گفته می‌شود، همدیگر را در آغوش هم می‌کشند تا کمال مهمان‌نوازی را به عمل آورده باشند! این اتفاق در شرایطی رخ می‌دهد که از سال گذشته به علت شیوع کرونا و وضع قوانین بهداشتی، مسابقات فوتبال در فضایی ایزوله شده برگزار می‌شود اما به نظر می‌رسد این قبیل موارد برای کادرفنی و بازیکنان استقلال رنگ باخته و دیگر دغدغه‌ای از بابت شیوع کرونا وجود ندارد و گویا اصلا استقلال ۴۸ ساعت بعد در لیگ برتر بازی نخواهد کرد.

,

این موضوع در شرایطی رقم خورده که هواداران و کادرفنی تیم استقلال همواره به مکتب خود و به خط‌مشی باشگاه نازیده‌اند و خود را مبرا از تمام لمپنیسم‌ها می‌دانند. پذیرایی گرم و صمیمی از افرادی که بارها تحت تعقیب نیروی انتظامی قرار گرفته‌اند و پرونده‌های باز بسیاری در محاکم قضایی دارند، نماد بارزی از ساختارشکنی و پشت کردن به عقاید پرطمطراق است. البته این موضوع اتفاق مسبوق به سابقه‌ای در تمرینات تیم استقلال بوده و در زمان‌ سرمربی‌گری علیرضا منصوریان نیز چنین دعوت‌هایی صورت می‌گرفت.

,

البته در آن زمان بیماری کرونا وجود نداشت و شیوع این بیماری مزید بر علت شده تا رفتار مذموم کادرفنی تیم استقلال به‌شکل شدیدتری مورد نقد قرار بگیرد؛ الواط پروری از یک‌سو و زیرپاگذاشتن پروتکل‌های بهداشتی از سویی دیگر. باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه استقلال و مدیران خوش‌مصاحبه این باشگاه به نقض قوانین بهداشتی و اخلاقی چه خواهد بود.

,

مدیرانی که مانند سرمربی‌شان خود را مبرا از هرگونه اشتباه دیده‌اند و همه را دشمن خود می‌دانند، جز خودشان.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه