اخبار داغ

کربکندی: صحبت‌های رضایی را به حساب جوانی می‌گذارم/نتیجه بازی با نساجی در تصمیم ما بسیار تاثیرگذار است

کربکندی: صحبت‌های رضایی را به حساب جوانی می‌گذارم/نتیجه بازی با نساجی در تصمیم ما بسیار تاثیرگذار است
سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: صحبت‌های رحمان رضایی را به حساب جوانی و بی‌تجربگی او می‌گذارم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رسول کربکندی در گفت و گویی درباره صحبت‌های رحمان رضایی اظهار داشت: رحمان رضایی صحبت‌هایی انجام داد که به حساب جوانی و بی‌تجربگی وی می‌گذارم. آن چیزی که در این مقطع برای ما مهم است، ذوب‌آهن است. به دنبال تسویه حساب شخصی نیستیم. رحمان رضایی در رده‌های بالای باشگاه و هیأت مدیره حمایت شد و تلاش خود را می‌کنیم ذوب‌آهن به جایگاه اصلی خود بازگردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی افزود: تیم خوب فوتبال بازی می‌کند اما متاسفانه نتایج لازم را نمی‌گیرد. داوری هم لطمه‌های زیادی به ما وارد کرد و به همین علت فرصت بیشتری به رحمان رضایی داده شده است. در هفته جاری بازی دشواری با نساجی مازندران داریم و در جدول رده‌بندی نزدیک‌ترین تیم به ما هستند. امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد و تیم روند رو به جلویی داشته باشد.
,
 
,
سخنگوی ذوب آهن عنوان کرد: در دیدار اخیر با نفت مسجد سلیمان یک گل صحیح ما را داور مردود اعلام کرد و به همین علت فرصت بیشتری به رضایی داده شده است. امیدواریم نتایج مناسب را کسب کنیم.
,
 
,
وی در پاسخ به این سوال که آیا آینده رحمان رضایی به نتیجه دیدار مقابل نساجی مازندران بستگی دارد، گفت: این بازی در تصمیم ما بسیار تأثیرگذار است.
,
 
,
کربکندی درباره حضور سعید آذری در تمرین ذوب آهن گفت: من هم این خبر را شنیده‌ام و در این باره هیچ خبری ندارم. احتمالا آمده بازیکنان را ببیند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه